Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 20 – Μισθολογικές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Νίκος Σεμερτζόγλου | 17 Μαρτίου 2018, 10:47
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προφανώς θα μιλήσω για το κομμάτι που με αφορά και γνωρίσω εκ' των έσω καθώς είμαι στέλεχος του ΚΕΠΛΗΝΕΤ τα τελευταία χρόνια. Η οργάνωση των σχολικών μονάδων είναι τέτοια ώστε να χρήζει ανάλογης τεχνικής στήριξης, η οποία δεν μπορεί να γίνει από τους εκπαιδευτικούς τάξης οι οποίοι είναι επιφορτωμένοι με πολλές αρμοδιότητες (σύμφωνα με τα λεγόμενα του Υπουργού). Βέβαια ούτε οι ΔΔΕ, ΔΠΕ είναι στελεχωμένες με στελέχη για την τεχνική στήριξη. Το ερώτημα που γεννάται είναι ποιοι θα αναλάβουν αυτή τη στήριξη. Αν υποθέσουμε ότι θα αναλάβει ο ιδιωτικός τομέας, για να κινηθεί η αγορά, αυτό θα κοστίσει στους δήμους πολλαπλάσια σε αντίθεση με τους εκπαιδευτικούς με θητεία οι οποίοι πληρώνονται από τον κρατικό προϋπολογισμό, άρα δεν υπάρχει καμία επιπρόσθετη επιβάρυνση. Αξίζει να αναφέρουμε ότι σε πολλές περιπτώσεις οι δήμοι δεν έχουν λεφτά για πετρέλαιο, που θα βρουν λεφτά για την εξυπηρέτηση όλων των σχολείων. Το 2ο σενάριο είναι να ζητάνε οι εκπαιδευτικοί χρήματα από τους γονείς των μαθητών για την επισκευή και συντήρηση των Η/Υ συστημάτων. Θεωρεί σωστό η ηγεσία να πέσει άλλο εάν βάρος στον οικογενειακό προυπολογισμό; Όσον αφορά τη λειτουργικότητα και την αποτελεσματικότητα των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. μπορεί εύκολα όποιος θέλει να αναζητήσει τα στατιστικά στην ετήσια έκθεση λειτουργίας και να σχηματίσει ιδία άποψη. Παρόλο που τα νούμερα καταδεικνύουν ένα μικρό κομμάτι της πραγματικότητας. Φυσικά όλες οι, προς κατάργηση, δομές έχουν να καταδείξουν παρόμοιο έργο, το οποίο είναι μετρήσιμο από τους εκπαιδευτικούς της τάξης και από τους γονείς.