Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη ΑΛΙΚΗ | 17 Μαρτίου 2018, 11:40
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ήθελα να διατυπώσω κάποιους προβληματισμούς για την μοριοδότηση στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων δεν μπορούν να καταλάβουν θέση προϊσταμένου ολιγοθεσίου σχολείου,δεν υπήρξε ποτέ διδασκαλείο γι'αυτούς ούτε και υπάρχει πλέον για όλους,δεν έχουν αποκτήσει πιστοποίηση Τ.Π.Ε. Β΄ επιπέδου γιατί φέτος ξεκίνησε η επιμόρφωση γι΄αυτούς. Θεωρώ άδικο συγκρινόμενοι με τους υπόλοιπους συναδέλφους τους να υστερούν σε μόρια στα οποία οι ίδιοι δεν έχουν δικαίωμα πρόσβασης. Επίσης οι Εκπαιδευτικοί Ξένων Γλωσσών στερούνται μόρια για την άριστη γνώση ξένης γλώσσας που κατέχουν, μόρια τα οποία οποισδήποτε εκπαιδευτικός μπορεί να πάρει με την κατοχή τίτλου ξένης γλώσσας Γ επιπέδου. Θεωρώ ότι τα μετρήσιμα κριτήρια πρέπει να είναι αυτά στα οποία όλοι ισότιμα έχουν πρόσβαση ή μπορούν να αντισταθμίσουν με κάποιο τρόπο.