Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 17 Μαρτίου 2018, 12:31
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1) Θεωρώ απαράδεκτο να μοριοδοτούνται δύο ξένες γλώσσες επιπέδου άνω του Β2 με 1,50 μόριο συνολικά, όταν η μία ξένη γλώσσα σε επίπεδο Β2 μοριοδοτείται από μόνη της με 0,8 μόρια ή όταν η επιμόρφωση ΤΠΕ Β΄ Επιπέδου παίρνει από μόνη της 1 μόριο (δηλαδή όσο μια ξένη γλώσσα επιπέδου άνω του Β2) 2) Είναι αδιανόητο να μη μοριοδοτούνται επιπλέον όσα μεταπτυχιακά έχουν σχέση με τον τομέα της Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης, δηλαδή π.χ. ένα μεταπτυχιακό στην Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης κι ένα μεταπτυχιακό στην Νεοελληνική Λογοτεχνία θα μοριοδοτηθούν το ίδιο! 3)Είναι δυνατόν να μοριοδοτείται η διδακτική προϋπηρεσία με 10 μόρια; Ξέρετε πολύ καλά ότι έτσι αποκλείετε από Διευθυντικές Θέσεις νέους συναδέλφους με πολλά προσόντα και διατηρείτε στις θέσεις τους όλους τους Διευθυντές της "παλιάς φρουράς".... 4) Με ποια λογική αυξάνετε τη μοριοδότηση του Διδασκαλείου, το οποίο έχει καταργηθεί εδώ και σχεδόν μια δεκαετία, και στο οποίο πολλοίνεότεροι εκπαιδευτικοί δεν πρόλαβαν ή δεν είχαν το δικαίωμα να φοιτήσουν 5) Μοριοδότηση δεύτερου πτυχίου, μόνο όταν είναι συναφές με την εκπαίδευση, οχι π.χ. ΤΕΙ Φυτικής Παραγωγής ή Ψυκτικός!