Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Μαίρη Τεκτονοπούλου | 17 Μαρτίου 2018, 12:16
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σε ό,τι αφορά το συγγραφικό έργο, αναρωτιέμαι πόσοι από εμάς που είμαστε συγγραφείς επιστημονικών βιβλίων (με ISBN), είμαστε και συγγραφείς σχολικών εγχειριδίων; Ελάχιστοι. Γιατί, λοιπόν, να μη μοριοδοτείται ένα βιβλίο με θέμα, παραδείγματος χάρη, την "Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης-Θεωρία και Έρευνα" ή "το Δευτερογενές Περιβάλλον ως Φορέας Συναισθηματικής Ανάπτυξης και Κοινωνικοποίησης Παιδιών και Εφήβων-Έρευνα" και να μοριοδοτείται μόνο το σχολικό εγχειρίδιο στη Γλώσσα ή στα Μαθηματικά; Ξέρετε, τα επιστημονικά συγγράμματα είναι "προϊόντα" πολύχρονων σπουδών και μακροχρόνιων ερευνών και είναι άδικο να μην τυγχάνουν της αντίστοιχης αποδοχής. Κάποια από αυτά, μάλιστα, μπορεί να διδάσκονται και σε Πανεπιστήμια και ΤΕΙ... Παρακαλώ για την αποκατάσταση αυτής της αδικίας. Κάθε συγγραφικό έργο χρειάζεται να πάρει τις μονάδες που του αναλογούν. Με εκτίμηση δρ Μαρία Σ. Τεκτονοπούλου, Διευθύντρια Σχολικής Μονάδας