Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 22 – Προϋποθέσεις επιλογήςΣχόλιο του χρήστη ΝΙΚΟΣ ΧΡΟΝΗΣ | 17 Μαρτίου 2018, 15:40
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Νομίζω ότι η προϋπόθεση της γνώσης ξένης γλώσσας δημιουργεί ανισότητες: 1.Ενώ δεν απαιτείται ως προϋπόθεση για κανένα άλλο στέλεχος εκπαίδευσης απαιτείται μόνο για τον συντονιστή εκπαιδευτικού έργου.Δεν απαιτείται καν για τους προϊσταμένους του ΣΕΕ τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης. 2. Ενώ μοριοδοτείται σε όλα τα υποψήφια στελέχη εκπαίδευσης δεν μοριοδοτείται (το Β2) για τους ΣΕΕ. 3. Ενώ είναι προσόν-προϋπόθεση για τους ξενόγλωσους εκπαιδευτικούς από τις άλλες ειδικότητες απαιτείται.Δηλαδή δύο ειδικότητες μια ξενόγλωση και μια οποιαδήποτε άλλη δεν ξεκινούν από την ίδια αφετηρία. 4.Δεν απαιτείται σε πολλές άλλες θέσεις του δημοσίου τομέα ακόμα και ιεραρχικά ανώτερες(Προϊσταμένους Διευθύνσεων Υπουργείων, Γενικούς Διευθυντές Υπουργείων κ.α.) Νομίζω ότι θα πρέπει να απαλοιφθεί από την παρ. 3 του άρθρου 22 η φράση "...και οι οποίοι διαθέτουν γνώση ξένης γλώσσας επιπέδου τουλάχιστον Β2, η οποία τεκμαίρεται για τους εκπαιδευτικούς των κλάδων για τους οποίους η γνώση ξένης γλώσσας αποτελεί προσόν διορισμού.". και να προστεθεί η μοριοδότηση που ισχύεει για όλους(κοινή μοριοδότηση). Ευχαριστώ