Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Στράτος | 17 Μαρτίου 2018, 18:02
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
- Η μοριοδότηση για "Γνώση Τ.Π.Ε. B΄ Επιπέδου" δημιουργεί άνιση μεταχείριση των υποψηφίων. Ως γνωστόν για πολλές ειδικότητες εκπαιδευτικών (Γυμναστές, Ξένων Γλωσσών, Θεολόγοι, Καλλιτεχνικών κ.α.) δεν προβλεπόταν επιμόρφωση ΤΠΕ Β΄ επιπέδου. Τώρα γίνεται το Β1 επίπεδο για αυτούς και μάλιστα προς το παρόν δεν έχει υπάρξει καμία περίοδος πιστοποίησης όσων ήδη παρακολούθησαν το Β1. Επιπλέον ακόμη δεν έχει δρομολογηθεί το Β2 (ούτε οι επιμορφωτές του δεν έχουν ακόμη επιλεγεί) που θα συμπληρώνει το πλήρες Β΄ επίπεδο για τους εκπαιδευτικούς των παραπάνω ειδικοτήτων. Προφανώς αυτός ήταν ο λόγος εξαίρεσης της μοριδότητησης του ΤΠΕ Β΄ επιπέδου στις τελευταίες κρίσεις. Μελετήστε το παρακαλώ για να μην υπάρξουν δικαστικές προσφυγές για λόγους αντισυνταγματικότητας της διάταξης που δεν σέβεται τις ίσες ευκαιρίες κλπ. - Η μοριοδότηση διδακτικής υπηρεσίας μπορεί να ξεκινά αντί των ετών "πέραν του 10ου" από εκείνη των ετών "πέραν του 8ου" εφόσον προκριθεί η επιλογή και νεοτέρων εκπαιδευτικών σε θέσεις ευθύνης. Αν μείνει ως έχει αποκλείει στην πράξη πολλούς προσοντούχους νεότερους συναδέλφους καθώς η παλαιότητα της διδακτικής υπηρεσίας υπερκαλύπτει την μοριοδότηση τυπικών προσόντων.