Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη ΣΠΥΡΟΣ | 17 Μαρτίου 2018, 18:50
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. ΤΟ Β2 ως προϋπόθεση για τους Σ.Ε.Ε. μπερδεύει και νομίζω δε χρειάζεται. Κάλλιστα ο ενδιαφερόμενος το καταθέτει και μοριοδοτείται. Σε πολύ λίγες περιπτώσεις δείχνει κατοχή της γλώσσας. Η μοριοδότηση θα ήταν δίκαιο να ισχύει αναλογικά για όλα τα επίπεδα γνώσης ξένης γλώσσας. 2. Υπερβολική η μοριοδότηση του Διδασκαλείου, για έναν καλό τίτλο για την εποχή του, λίγο παρωχημένο στις μέρες μας. 3.Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών στην εκπαιδευτική ηγεσία και διοίκηση είναι ωφέλιμο να πριμοδοτείται, εφόσον το ζητούμενο είναι η επιλογή στελεχών στην εκπαίδευση και η εξειδίκευση κάνει τη διαφορά. 4.θεωρώ σωστή την πολύπλευρη μοριοδότηση, την προϋπόθεση του Α επιπέδου στις Τ.Π.Ε., καθώς και τη μοριοδότηση του επιπέδου Β στις Τ.Π.Ε.Αυτή θα μπορούσε να είναι 1,5 μον. Στις θέσεις αυτές η εξειδικευμένη γνώση της τεχνολογίας είναι δύναμη που οδηγεί στην αποτελεσματικότητα. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.