Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Ελένη Λαμπρονίκου | 18 Μαρτίου 2018, 01:07
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αρχικά θα ήθελα να υπογραμμίσω τα θετικά: Το Τ.Π.Ε. Α' και το Β2 στην ξένη γλώσσα είναι πολύ σωστό. Απλά θα έπρεπε να ισχύει για όλα τα στελέχη. 1) Ξένες γλώσσες: α) Θα έπρεπε να είναι προϋπόθεση για όσους καταθέτουν διδακτορικά και μεταπτυχιακά να έχουν Γ2. Το 80/% των συμβούλων με διδακτορικά και δημοσιεύσεις ή έχουν Β2 ή δεν έχουν καμία γλώσσα.(Οι σπουδές αυτές απαιτούν διεθνή βιβλιογραφία) β) Η μοριοδότηση μεταξύ Β2 και Γ2 έχουν μόνο 0,20 σε μόρια διαφορά. Επίσης γιατί η δεύτερη ξένη γλώσσα να μοριοδοτείται κατα το ήμισυ(?). 2) Πτυχία: α) Μεταπτυχιακό και διαδασκαλείο μοριοδοτείται με 4,5. Το διδασκαλείο είναι μετεκπαίδευση στην γενική ή ειδική αγωγή. Το μεταπτυχιακό είναι εμβάθυνση σε μία συγκεκριμένη κατεύθυνση. Είναι δύο διαφορετικά πτυχία. Με την ίδια λογική όποιος έχει διδακτορικό και διδασκαλείο να πάρει 7 μόρια.Γιατί να πάρει 9? β)Επίσης δύο μεταπτυχιακά μοριοδοτούνται με 5 μόρια. Κάποιος έχει ένα μεταπτυχιακό στα παιδαγωγικά και ένα μεταπτυχιακό στην διοίκηση σχολικών μονάδων. Είναι δύο εντελώς διαφορετικά μεταπτυχιακά γιατί να μην πάρει όλες τις μονάδες των μεταπτυχιακών. γ) Επίσης παίρνουν τα ίδια μόρια όσοι έχουν μεταπτυχιακό ή διδακτορικό απο την Οξφόρδη, το ΕΚΠΑ, το ιδιωτικό πανεπιστήμιο της Κύπρου (που δίνεις 6000 Ευρώ και σου το στέλνουν το πτυχίο στο σπίτι σου),το πανεπιστήμιο της Βουλγαρίας κ.τ.λ. (υπάρχουν ISO στα πανεπιστήμια). 3) Επιμορφωση: Γιατί μοριοδοτείται μόνο 9μηνη στα ΑΕΙ. Θα μπορούσε να μοριοδοτείται και 3μηνη, 4μηνη, εξάμηνη όπως παλιά. Και γιατί μόνο απο τα ΑΕΙ. Υπάρχουν και άλλοι δημόσιοι φορείς όπως π.χ. νεας γενιάς, δημόσια και ιδιωτικά ΚΕΚ, ΠΕΚ κ.τ.λ. 4) Στο συγγραφικό έργο μοριοδοτείται μόνο το σχολικό εγχειρίδιο. Μπορεί κάποιος να έχει γράψει ένα βιβλίο για την εκπαίδευση σχετικό. Αυτό γιατί δεν μοριοδοτείται? 5) Διοικητική κ εκπαιδευτική εμπειριά 13 μόρια. Δηλαδή προωθούνται άνθρωποι που έχουν τουλάχιστον 25 με 30 χρόνια στην εκπαίδευση. Με λίγα λόγια οι ήδη υπάρχοντες σχολικοί σύμβουλοι που τελείωσαν 20 χρονών διορίστηκαν 21 και έχουν να μπούνε τουλάχιστον 10 με 15 χρόνια στην τάξη. 6). Επίσης δεν διευκρινίζεται τι θα γίνει με τις 2 θητείες. Απο πότε ισχύει? Η τελευταία θητεία των συμβούλων είναι ήδη 6,5 χρόνια (είναι ΗΔΗ δύο θητείες). Το 70% των συμβούλων έχουν άλλες δύο θητείες απο πριν...με λίγα λόγια 15 χρόνια εκτός τάξης. Όταν ένα εκπαιδευτικός σήμερα έχει 15 χρόνια να διδάξει σημαίνει ότι δεν ξέρει τι σημαίνει παιδιά προσφύγων, δεν ξέρει τι σημαίνει "συνεκπαίδευση" παιδιών με αυτισμό, ΔΕΠΥ κ.τ.λ. Με λίγα λόγια δεν υπάρχει ανατροφοδότηση. Η πρότασή μου είναι ότι βασική προϋπόθεση για την επιλογή στελεχών θα έπρεπε να είναι τα τελευταία 5 χρόνια να είναι μέσα στην τάξη. Ανα τέσσερα χρόνια τα στελέχη να επιστρέφουν στην τάξη για ανατροφοδότηση. Για την επιλογή των στελεχών γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ συν τυπικά προσόντα. Καλή συνέχεια Ελένη Λαμπρονίκου