Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 11 – Διασύνδεση των Κ.Ε.Σ.Υ. με τις Ε.Δ.Ε.Α.Υ. και τις σχολικές μονάδες και Ε.Κ.Σχόλιο του χρήστη Χρύσα | 18 Μαρτίου 2018, 01:52
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
"4. Για την αξιολόγηση και την έκδοση σχετικών αξιολογικών εκθέσεων από τα Κ.Ε.Σ.Υ., σύμφωνα με την παρ. 3, απαιτείται: α) η υποβολή σχετικού αιτήματος των γονέων ή κηδεμόνων προς το Κ.Ε.Σ.Υ." Τι γίνεται όταν οι γονείς αρνούνται πεισματικά να συνεργαστούν και να συναινέσουν ώστε το παιδί τους να παραπεμφθεί στο ΚΕΣΥ; Δεν αναφέρομαι φυσικά σε περιπτώσεις όπου το παιδί παρουσιάζει μια ήπια μαθησιακή δυσκολία. Μιλάω για πιο σοβαρές καταστάσεις, όπως είναι ο αυτισμός. Στα γενικά σχολεία υπάρχουν πόσοι μαθητές, οι οποίοι υποφέρουν πραγματικά, διότι δε δέχονται την κατάλληλη παρέμβαση, από τη στιγμή που οι γονείς τους αρνούνται το πρόβλημα. Πώς μπορούμε να μιλάμε για τη σημασία της πρώιμης παρέμβασης, όταν χάνεται τόσος πολύτιμος χρόνος, προκειμένου να πείσουμε τους γονείς να αναγνωρίσουν την όποια κατάσταση; Σε κάθε σεμινάριο που διοργανώνεται από τους συμβούλους γενικής και ειδικής αγωγής αλλά και από προϊσταμένους του υπάρχοντος ΚΕΔΔΥ, δεν υπάρχει περίπτωση να μην αναφερθούν στο ότι τα χέρια όλων μας είναι "δεμένα", εάν ο γονέας δε συμφωνήσει να αξιολογηθεί το παιδί του, αλλά κυρίως στην επιτακτική ανάγκη για αλλαγή της κείμενης νομοθεσίας που το προβλέπει αυτό. Σε περιπτώσεις όπου ο γονέας αρνείται να καταλάβει, θεωρώ ότι θα έπρεπε να είναι αρκετή η επιστημονικά τεκμηριωμένη πρόταση της ΕΔΕΑΥ για την περαιτέρω αξιολόγηση του μαθητή από το ΚΕΣΥ. Αλλιώς ποιος είναι ο λόγος ύπαρξης όλων αυτών των επιστημόνων, αν τελικά αποφασίζουν οι γονείς;