Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Παναγιώτα | 18 Μαρτίου 2018, 09:44
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Οι εξειδικεύσεις των μεταπτυχιακών και διδακτορικών πρέπει να λαμβάνονται υποψη....ειδικά η εξειδικευση της οργανωσης και διοικησης θα έπρεπε να πριμοδοτείται περισσοτερο εφοσον αυτη η εξειδικευση κατα κύριο λόγο ασχολείται με τα αντικείμενα που εχουν ως αρμοδιότητα οι συντονιστές εκπαιδευτικού έργου..... 2. επιπλεον γιατι να πριμοδοτείται η γνωση ΤΠΕ Β επιπέδου; ειδικα οταν δεν εχουν προλάβει να το παρακολουθήσουν ολοι και δευτερον το αντικείμενό του κατα κύριο λόγο αφορά τον εμπλουτισμό της διδασκαλίας..... 3. επίσης ειναι οτι οι θεσεις των συντονιστών είναι λιγες ...θα επιστρέψουμε στο παλιό και αναποτελεσματικό ενας συντονιστής για 1 και 2 νομούς.....