Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Χαρίλαος | 18 Μαρτίου 2018, 11:32
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 3848/2010 και του ν. 4327/2015, στελέχη επί θητεία είναι (οι Σχολικοί σύμβουλοι, οι υπηρετούντες σε Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, οι Υπεύθυνοι Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής, Υγείας, Πολιτιστικών θεμάτων και σχολικών δραστηριοτήτων, οι υπεύθυνοι ΓΡΑΣΕΠ, ΚΕΣΥΠ, ΣΕΠ, ΚΕΠΛΗΝΕΤ, ΕΚΦΕ και Συμβουλευτικών Σταθμών Νέων, οι Διευθυντές Διευθύνσεων Εκπαίδευσης). Οι εκπαιδευτικοί που με βάση τις προβλεπόμενες νόμιμες διαδικασίες, υπηρετούσαν ως στελέχη επί θητεία, γνώριζαν ότι το χρονικό αυτό διάστημα της υπηρεσίας τους, θεωρείτο διδακτική υπηρεσία για τη μετέπειτα σταδιοδρομία τους. Οι εκπαιδευτικοί αυτοί είχαν αυξημένα τυπικά προσόντα και διοικητικές ικανότητες και προσέφεραν ουσιαστικά στην εκπαίδευση μέσα από την εργασία τους. Ωστόσο, με το παρόν σχέδιο νόμου, οι εκπαιδευτικοί αυτοί αιφνιδιάζονται ανεπίτρεπτα, καθώς η υπηρεσία επί θητεία δεν αναγνωρίζεται ως διδακτική υπηρεσία. Με τον τρόπο αυτό, χάνουν θεμελιωμένα δικαιώματά τους, αλλάζει η υπηρεσιακή τους κατάσταση όπως σήμερα τη γνώριζαν και ουσιαστικά αποκλείονται από τη δυνατότητα επιλογής τους ως στελέχη, καίτοι διαθέτουν υψηλά προσόντα. Για λόγους ισονομίας και δικαιοσύνης και προκειμένου οι εκπαιδευτικοί που υπηρέτησαν επί θητεία με συγκεκριμένο νομικό πλαίσιο να μην βρεθούν εν μία νυκτί με διαφορετικά προσόντα από αυτά που γνώριζαν ότι διαθέτουν έως σήμερα, προτείνεται να προσμετρηθεί μεταβατικά ως διδακτική υπηρεσία ο χρόνος που οι εκπαιδευτικοί υπηρέτησαν επί θητεία έως τη δημοσίευση του παρόντος νόμου.