Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 22 – Προϋποθέσεις επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Α.Τ. 2018 | 18 Μαρτίου 2018, 14:29
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η γλωσσομάθεια ως προαπαιτούμενο προσόν μόνο για τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου δείχνει διάθεση αποκλεισμού και αντίκειται προκλητικά στο νόμο της ισότητας. Αξιον απορίας είναι γιατί δεν τίθεται ως προϋπόθεση και για άλλα στελέχη της Εκπαίδευσης; Σε τι αποσκοπεί αυτός ο αποκλεισμός; Αν θέλατε οπωσδήποτε να μπει προαπαιτούμενο προσόν για τη θέση Συντονιντών Εκπαιδευτικού Έργου, αυτό θα έπρεπε να ήταν η κατοχή διδακτορικού διπλώματος και όχι η γλωσσομάθεια, προσόν ήσσονος σημασίας, σε σχέση με το διδακτορικό. Άλλωστε, ας μην ξεχνάμε ότι πολλοί μιλάνε και γράφουνε άριστα μία ξένη γλώσσα χωρίς να έχουν μπει στη διαδικασία πιστοποίησης. Ας τους αφαιρεθεί λοιπόν, η αντίστοιχη μοριοδότηση αλλά όχι και να τεθεί η γλωσσομάθεια ως προαπαιτούμενο προσόν!!! Που ακούστηκε αυτό;;;;;;;; Κυρίες και κύριοι ένας νόμος οφείλει να δίνει τη δυνατότητα σε όλους να διεκδικήσουν μια θέση στελέχους εκπαίδευσης, να μοριοδοτεί όλα τα τυπικά προσόντα και όποιος συγκεντρώσει τα περισσότερα μόρια να καταλαμβάνει και την αντίστοιχη θέση. Αυτό είναι το δίκαιο και το πρέπον. Φανταστείτε ότι έχουμε δυο εκπαιδευτικούς: ο ένας έχει διδακτορικό (κάποιοι από εμάς έχουμε δύο διδακτορικά), μεταπτυχιακό, συγγραφικό έργο, δημοσιεύσεις, συνέδρια, έχει διατελέσει επιμορφωτής, μέντορας, έχει διδασκαλία σε ΑΕΙ αλλά δεν έχει πιστοποιημένη γνώση γλωσσομάθειας. Τον αποκλείετε από μια θέση που επιβάλλεται η ύπαρξη υψηλών ακαδημαϊκών προσόντων προκειμένου κάποιος να ανταποκριθεί στις επιστημονικές και παιδαγωγικές απαιτήσεις της και του στερείτε τη δυνατότητα να μπει στη διαδικασία επιλογής. Γιατί;;;;;;;;; Ο άλλος δεν έχει ούτε καν διδακτορικό, αλλά μια απλή πιστοποίηση γλωσσομάθειας. Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου θα γίνει ο δεύτερος. Και θέτω το εξής ερώτημα: αφενός, πόσο λογικό, ηθικό και δίκαιο μπορεί να είναι αυτό; και αφετέρου, ο δεύτερος θα επιμορφώσει τον πρώτο;;;;;;;;;;;;;; Αξιότιμε κ. υπουργέ, errare humanum est (το σφάλλειν ανθρώπινον) και επειδή, όπως σοφά λέει ο Γάλλος ποιητής Pierre de Ronsard «όλοι έχουμε δικαίωμα να κάνουμε λάθη, αλλά έχουμε το καθήκον να τα διορθώνουμε» και το να μη διορθώνει κανείς τα λάθη του είναι μεγάλο λάθος, σύμφωνα με τον Κομφούκιο, οψόμεθα…….