Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Άννα | 18 Μαρτίου 2018, 15:18
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πιο δίκαιο είναι η μοριοδότηση των μεταπτυχιακών τίτλων να παραμείνει 4 μόρια, όπως ισχύει για τους αναπληρωτές, με διαφοροποίηση όμως ως προς τη μοριοδότηση των σπουδών μονοετούς και διετούς διάρκειας. Μεταπτυχιακό (120ECTS) : 4 μόρια Μεταπτυχιακό (90ECTS) : 3 μόρια Μεταπτυχιακό (60ECTS) : Ο ,δηλαδή να ορίζεται εκ των προτέρων ο απαιτούμενος αριθμός μαθημάτων σε σπουδές μεταπτυχιακού επιπέδου Επιπλέον, να μοριοδοτείται ο 2ος μεταπτυχιακός τίτλος με 3 μόρια εφόσον είναι αυτός συναφής με τον κλάδο απασχόλησης και με 1,5 (το μισό δηλαδή) εάν δεν είναι συναφής με τη θέση. Ένα παράδειγμα: εάν κάποιος θέλει να απασχοληθεί ως Σύμβουλος Σταδιοδρομίας στην εκπαίδευση, να μοριοδοτείται ο μεταπτυχιακός τίτλος στη Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας με 4 μόρια και με συν 3 μόρια εάν διαθέτει μεταπτυχιακό τίτλο στην Ειδική Αγωγή/Σχολική Ψυχολογία, αθροιστικά 7 μόρια. Η απασχόληση στην Εκπαίδευση (σχολεία, ΚΕΣΥ κ.α.) να μην αποκλείει τους αναπληρωτές που πολλές φορές διαθέτουν πολύ περισσότερο προσόντα από τους μόνιμους εκπαιδευτικούς.