Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 05 – Στελέχωση των ΠΕ.Κ.Ε.Σ.Σχόλιο του χρήστη Aτταλιώτου Κυριακή, Σχ. Σύμβουλος 3ης Περιφέρειας ΕΑΕ | 18 Μαρτίου 2018, 17:42
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το 1982, με το Ν. 1304, θεσπίστηκαν 18 περιφέρειες Σχ. Συμβούλων Ειδικής Αγωγής. Τότε υπήρχαν ελάχιστα ειδικά σχολεία και ελάχιστα τμήματα ένταξης σε δημοτικά σχολεία, σε όλη την Ελλάδα. Σήμερα, 36 χρόνια μετά, έχουμε: 1. εκατοντάδες τμήματα ένταξης (σε νηπιαγωγεία, δημοτικά,γυμνάσια) 2. ΧΙΛΙΑΔΕΣ μαθητες να υποστηρίζονται από το θεσμό της Παράλληλης Στήριξης- Συνεκπαίδευσης (σε νηπιαγωγεία, δημοτικά, δευτεροβάθμια εκπαίδευση) 3. εκατοντάδες ειδικά σχολεία στην πρωτοβάθμια εκπάιδευση, ποικίλων τύπων(ειδικά νηπιαγωγεία, ειδικά νηπιαγωγεία για παιδιά στο φάσμα του αυτισμού, ειδικά δημοτικά, ειδικά δημοτικά για μαθητές στο φάσμα του αυτισμού, ειδικά δημοτικά για μαθητές με κινητικά προβλήματα, τυφλών κ.α.) 4. εκατοντάδες ειδικά σχολεία στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ποικίλων τύπων (ειδικά γυμνάσια και ειδικά λύκεια, ενιαία ειδικά επαγγελματικά γυμνάσια-λύκεια, ΕΕΕΕΚ αλλά και εξειδικευμένα ΕΕΕΕΚ για μαθητές με προβλήματα όρασης και πολλαπλές αναπηρίες) 5. χιλιάδες μαθητές με επίσημες γνωματεύσεις από ΚΕΔΔΥ και άλλους φορείς, για τους οποίους τα σχολεία και οι εκπαιδευτικοί πρέπει να φροντίσουν. Πώς είναι δυνατόν να προβλέπονται ΜΟΝΟ 20 (!!!) Συντονιστές Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης;