Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 09 – Στελέχωση των Κ.Ε.Σ.Υ.Σχόλιο του χρήστη Μαρία Αγάθου | 18 Μαρτίου 2018, 21:05
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για ποιο λόγο δεν στελεχώνονται όλα τα ΚΕΣΥ με όλες τις ειδικότητες; Μήπως κάποιες περιοχές χρειάζονται λογοθεραπευτή ενώ κάποιες όχι; Με ποιο σκεπτικό αφαιρούμε την Διάγνωση και κρατάμε την διερευνηση/αξιολόγηση υποβιβαζοντας έτσι τους εαυτούς μας και την επιστημονικότητα μας; Αν φυγει η Διάγνωση ονομαστικά -συνεπώς και ουσιαστικά, θα επιβαρυνθούν περισσότερο τα Κεντρα Ψυχικής Υγείας απο τα οποία, τα ΚΕΣΥ θα περιμένουν αιωνες την γνωμάτευσή τους, για να δωσουν μετά ενα χαρτι που θα λεει Δυσλεξια και θα προτεινει απαλλαγή. Πως περιμένετε να εφαρμοστούν όλα τα ανωτέρω απο προσωπικό που εναλλάσσεται κάθε χρονιά εφόσον οι περισσότεροι στην Ειδική Αγωγή αναπληρώνουμε τους εαυτούς μας τα τελευταια 15 χρονια; Η αναβάθμιση της παιδειας πρεπει να ξεκινάει απο την βαση της και η βαση της ειναι ο ανθρωπος που θα την στηριξει. Η αναβάθμιση της ειδικης αγωγής οφειλει να βασίζεται σε επιστημονικά και ερευνητικά δεδομένα. Βάση ποιων δεδομένων επιχειρούνται οι προτεινόμενες αλλαγές; Υπάρχουν έρευνες που δειχνουν πχ αναποτελεσματικότητα των ΚΕΔΔΥ (τα οποια παλευουν να αποδωσουν με περιπλανώμενους υπαλλήλους) ή πρόκειται απλά για κάποιο όραμα που ταυτόχρονα συμφέρει και οικονομικά συγκεντρώνοντας πολλές δομές σε μια; Μαρια Αγάθου Ψυχολόγος 13 χρονια αναπληρωτρια σε ΚΕΔΔΥ- ΕΔΕΑΥ- ΕΕΕΕΚ - ΕΔΣ