Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 21 – Πίνακες επιλογής στελεχών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 18 Μαρτίου 2018, 21:57
Πρέπει κάποτε να γίνει ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ του ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ από το ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ έργο. Ο εκπαιδευτικός διορίστηκε για να κάνει ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ στην τάξη και όχι για να ασκεί διοίκηση και γι αυτό λέγεται και εκπαιδευτικός ενώ αντίθετα ο διοικητικός υπάλληλος για ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ. Τα ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ καλούνται να ασκήσουν ΔΙΟΙΚΗΣΗ, εφαρμόζοντας αποτελεσματικά τις Βασικές Αρχές του Μάνατζμεντ. Για να μπορέσουν να ασκήσουν τα καθήκοντά τους αποτελεσματικά, αντικειμενικά και αμερόληπτα πρέπει να κατέχουν το διοικητικό αντικέιμενο, να διαθέτουν τις σχετικές δεξιότητες και να μην επηρεάζονται από συντεχνιακές σχέσεις. Για το λόγο αυτό πρέπει να προέρχονται από τους φυσικούς λειτουργούς της Διοίκησης που δεν είναι άλλοι από τους ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΎΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ. Κατ' εξαίρεση να έχουν δικαίωμα συμμετοχής οι εκπαιδευτικοί που διαθέτουν πτυχίο ή μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων, Μηχανικοί Παραγωγής & Διοίκησης, Διοίκησης και Οικονομίας ή Οικονομολόγους. Για τα ανώτερα από τα παραπάνω διοικητικά στελέχη θα μπορούσε να μπει επιπρόσθετη δικλίδα ώστε να είναι άτομα αυξημένων προσόντων. Πχ. κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών ή άτομα από το μητρώο επιτελικών στελεχών