Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Ολια | 18 Μαρτίου 2018, 21:10
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΕΡΩΤΗΜΑ 1ο: Εφ'όσον πρόκειται για επιλογή στελεχών εκπαίδευσης δεν θα'πρεπε να μοριοδοτείται διαφορετικά ένα μεταπτυχιακό Οργάνωσης & Διοίκησης της Εκπαίδευσης ή ένα δεύτερο πτυχίο Ψυχολογίας από ένα οποιουδήποτε άλλου γνωστικού αντικειμένου, όπως για παράδειγμα οι (!!)ιχθυοκαλλιέργειες το οποίο μπορεί να είναι εξίσου ενδιαφέρον αλλά δεν σχετίζεται ουδόλως ως προς τη συνάφεια με την άσκηση διοικητικού έργου από στελέχη εκπαίδευσης; ΕΡΩΤΗΜΑ 2ο: Γιατί η διδακτική εμπειρία ενός εκπαιδευτικού είναι τόσο σημαντική και μοριοδοτείται με 10 μονάδες, ενώ ο συγκεκριμένος εκπαιδευτικός μπορεί να διδάσκει με ακατάλληλο τρόπο για 20 χρόνια αφού κανείς ποτέ δεν αξιολόγησε τον τρόπο που διδάσκει και δεν τον βοήθησε να διορθώσει πιθανά λάθη τα οποία επαναλαμβάνει εδώ και 20 χρόνια και που του δίνουν το δικαίωμα να κάνει αίτηση απ' το γεγονός και μόνο πως βρίσκεται μέσα στην τάξη τόσα χρόνια;