Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 09 – Στελέχωση των Κ.Ε.Σ.Υ.Σχόλιο του χρήστη Νικόλαος | 18 Μαρτίου 2018, 23:17
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
''Καταργούνται οι θέσεις Καθηγητών Φυσικής Αγωγής με ειδικότητα στην Ε.Α.Ε.(ΠΕ11), Παιδοψυχιάτρων(ΠΕ24), Παιδιάτρων με εξειδίκευση στην Παιδονευρολογία ή Νευρολόγων με εξειδίκευση στην Παιδονευρολογία(ΠΕ35), Επαγγελματικών Συμβούλων(ΠΕ22), Μουσικοθεραπευτών(ΠΕ36), του ν.3699/2008. '' Βάλτε ΜΟΝΙΜΟΥΣ εκπαιδευτικούς από ΚΑΘΕ κλάδο με μια απλή ''επιμορφωτική εξειδίκευση'' στον επαγγελματικό προσανατολισμό ή όπως θέλετε να την ονοματίσετε, με απόσπαση ή διάθεση για να παρέχουν στα Κ.Ε.Σ.Υ. Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας σε αυτιστικούς, δυσλεκτικούς, δυσφασικούς, μαθητές με ψυχοκοινωνικές δυσκολίες. Συμπεριλαμβάνετε όμως στα ΚΕΣΥ τους ''ΠΕ31-Ειδικών στην κινητικότητα, τον προσανατολισμό και τις δεξιότητες καθημερινής διαβίωσης των τυφλών και στην ελληνική νοηματική γλώσσα'' και καταργείτε τους ΠΕ22 που μπορούν να παρέχουν υπηρεσίες σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και ψυχοσυναισθηματικά προβλήματα. Μετά όμως μην λέτε ότι ενδιαφέρεστε ιδιαιτέρως για τον ευαίσθητο τομέα της Ειδικής Αγωγής και για το καλό των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες. Καταργείτε την ειδικότητα του Παιδονευρολόγου, από τις πλέον σημαντικές ειδικότητες. Κάντε τα αυτά, όμως μην ξαναπεί κανείς από την πολιτική ηγεσία ότι ενδιαφέρεται για το καλό και για το μέλλον των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες. Οι παραπάνω ειδικότητες θα βρουν εργασιακή απασχόληση και αλλού όμως το κενό, που δεν καλύφθηκε ποτέ στην Ειδική Αγωγή για να εξυπηρετούνται οι μαθητές, θα μείνει πάντα.