Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη ΓΕΩΡΓΙΑ | 19 Μαρτίου 2018, 00:05
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα αναφερθώ στη μοριοδότηση των διδακτορικών και μεταπτυχιακών τίτλων. Η πρότασή μου είναι, επιτέλους να μοριοδοτούνται με διαβάθμιση, ανάλογα με την συνάφεια του τίτλου και της θέσης για την οποία ενδιαφέρεται ο υποψήφιος. Την μέγιστη μοριοδότηση να έχουν διδακτορικά ή μεταπτυχιακά σχετικά με το αντικείμενο της θέσης. Π.χ. όταν κάποιος ενδιαφέρεται για διευθυντής σχολικής μονάδας να μοριοδοτείται το διδακτορικό του ή το μεταπτυχιακό του, με τη μέγιστη βαθμολογία, αν αφορά διοίκηση και οργάνωση σχολικών μονάδων. Δεν είναι λογικό να μοριοδοτούνται για όλες τις θέσεις το ίδιο όλοι οι τίτλοι συναφείς και μη. Επίσης η διδακτική εμπειρία άνω των 10 ετών να μοριοδοτείται χωρίς το όριο των 10 μονάδων μέγιστο, όπως γίνεται και για τα στελέχη στον υπόλοιπο δημόσιο τομέα. Τίποτα κατά τη γνώμη μου δεν αντικαθιστά την γνώση από την προϋπηρεσία των "μάχιμων" εκπαιδευτικών της τάξης.