Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 05 – Στελέχωση των ΠΕ.Κ.Ε.Σ.Σχόλιο του χρήστη Νικόλαος | 19 Μαρτίου 2018, 02:15
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι κλάδοι ΠΕ05, ΠΕ06 και ΠΕ07 θα πρέπει να ενοποιηθούν και να δημιουργηθούν 20 θέσεις Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου για τις Ξένες Γλώσσες. Αναφορικά με την αξιολόγηση των Ξένων Γλωσσών δεν υπάρχει κάποια ουσιώδης διαφορά. Είναι σαν να χωρίζουμε τους Φιλόλογους σε ιστορικούς, νεοελληνιστές, αρχαιοελληνιστές κ.ο.κ.! Επιπλέον οι 34 θέσεις Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου(8 θέσεις ΠΕ05, 20 θέσεις ΠΕ06 και 6 θέσεις ΠΕ07) είναι δυσανάλογα πολλές σε σχέση με τους φιλόλογους. Για λόγους ισορροπιών, λοιπόν, θα πρέπει να ενοποιηθούν οι κλάδοι ΠΕ05, ΠΕ06 και ΠΕ07 και να δημιουργηθεί ένας ενιαίος κλάδος ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ, από τον οποίο να προκύψουν 20 Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου Κ.Ε.Π.Ε.Σ. για τις ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ! Οι 20 αυτοί Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ, θα πρέπει να προκύψουν από τις τάξεις των μάχιμων εκπαιδευτικών και όχι από τους ήδη υπάρχοντες σχολικούς συμβούλους, οι οποίοι εκπροσωπούν έναν θεσμό που έκλεισε τον κύκλο του.