Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 05 – Στελέχωση των ΠΕ.Κ.Ε.Σ.Σχόλιο του χρήστη ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΝΙΚΟΥ | 19 Μαρτίου 2018, 10:44
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι Συντονιστές Εκπαίδευσης για την Ειδική Αγωγή θα πρέπει οπωσδήποτε να είναι περισσότεροι,ένα άτομο για κάθε νομό. Ο αριθμός των μαθητών και μαθητριών που φέρουν κάποια διάγνωση είναι εξαιρετικά αυξημένος όπως και ο αριθμός παιδιών που υποστηρίζονται από παράλληλη στήριξη και τμήματα ένταξης σε σχολεία γενικής αγωγής. Αν όντως η ειδική Αγωγή αποτελεί προτεραιότητα, τότε θα πρέπει η υποστήριξη της ενταξιακής πολιτικής να φανεί στην πράξη. Ένας άνθρωπος για μια ολόκληρη περιφέρεια δεν μπορεί να εποπτεύσει όλες τις δομές ειδικής αγωγής. Έχουμε πολλά παραδείγματα συμβούλων ΕΑΕ που δεν επισκέφτηκαν ΠΟΤΕ πολλά σχολεία με τμήματα ένταξης και παράλληλη στήριξη με κύρια θύματα τα ίδια τα παιδιά αφού δεν ελάμβαναν αυτό που έπρεπε να λάβουν. Επιπλέον, θεωρώ ότι η γνώση ειδικής αγωγής θα πρέπει να αποτελεί μετρήσιμο κριτήριο και για τις θέσεις των υπολοίπων συντονιστών εκπαίδευσης. Στην εποχή της Συνεκπαίδευσης, η γνώση ειδικής αγωγής από όλους τους συντονιστές εκπαίδευσης, όλων των ειδικοτήτων πρέπει να θεωρείται προαπαιτούμενο, αφού δεν υπάρχει σχολική μονάδα χωρίς αριθμό μαθητών με μαθησιακές και άλλου τύπου δυσκολίες.