Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 02 – ΟρισμοίΣχόλιο του χρήστη ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΝΤΑΝΗΣ | 19 Μαρτίου 2018, 11:28
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
στ) Διδακτική υπηρεσία: … ββ) οι άδειες κύησης, λοχείας και ανατροφής τέκνου, … εε) η υπηρεσία υπό την ιδιότητα του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου ή του Σχολικού Συμβούλου ή του Προϊσταμένου Τμήματος Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης… Καθαρά αντικειμενική προσέγγιση: 1.Τι σχέση έχουν οι άδειες κύησης, λοχείας και ανατροφής τέκνου με τη διδακτική υπηρεσία… και γιατί όχι οι εκπαιδευτικές άδειες (που μπορεί να περικλείουν και διδακτικό έργο) ή οι αναρρωτικές άδειες (που υπάρχει συγκεκριμένη ανάγκη). Δεν υπάρχει λογική σχέση της άδειας (απουσίας από την υπηρεσία) και της διδακτικής υπηρεσίας (παρουσίας στην υπηρεσία). 2.Αν θεωρούνται διδακτική υπηρεσία οι περιπτώσεις του εδαφίου εε) τότε γιατί περιορίζεται η μοριοδότησή τους στις 2 μονάδες, ενώ στις άλλες περιπτώσεις η μοριοδότηση είναι 1 μονάδα ανά έτος, έως 10 μονάδες (παρ. 3, εδ. β του άρθρου 24). Αυτό χαρακτηρίζει επιλεκτική, δυσμενή μοριοδότηση των περιπτώσεων του εδαφίου ββ) και αντίκειται στην ίση μεταχείριση των υποψηφίων.