Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 09 – Στελέχωση των Κ.Ε.Σ.Υ.Σχόλιο του χρήστη Γκουλιάμα Αλεξανδρα | 19 Μαρτίου 2018, 11:40
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι απορίας άξιο το πώς δεν αναφέρονται πουθενά οι Υπεύθυνοι των ΣΣΝ αν και υποτίθεται ότι η δομή τους θα συγχωνευθεί στη δομή του ΚΕ.ΣΥ. Οι εκπαιδευτικοί αυτοί που κατά τεκμήριο και σύμφωνα με το καθηκοντολόγιό τους είχαν την ευθύνη της βραχείας συμβουλευτικής (μη κατευθυντικής -σχεσιοδυναμικής) και που γνώριζαν τη σχολική πραγματικότητα όλων των σχολικών μονάδων της αρμοδιότητάς τους (σε επίπεδο νομού), τώρα γιατί δεν αξιοποιούνται; Οι περισσότεροι από αυτούς καλλιέργησαν δεξιότητες- λόγω θέσης και ανάγκης- με επιπλέον επιμορφώσεις, σπουδές μεταπτυχιακού και διδακτορικού επιπέδου, Επισκέψεις Μελέτης και Erasmus+ στο εξωτερικό και έφτασαν να μετέχουν σε πανελλαδικές, επιστημονικές επιτροπές του ΥΠΠΕΘ ή να παράγουν συγγραφικό έργο, καινοτόμο και χρηστικό που αυτή τη στιγμή -βραβευμένο από το ΥΠΠΕΘ- χρησιμοποιείται στις σχολικές μονάδες. Δεν υπάρχει λογική εξήγηση και δικαιολογία για την αγνόηση αυτού του σωρευμένου ανθρώπινου κεφαλαίου που κέρδισε την εμπιστοσύνη της μαθητικής κοινότητας μέσα σε τόσο λίγο χρόνο από τη λειτουργία του. Κι αν ακόμη υπάρχει ο αντίλογος ότι δεν λειτούργησαν όλοι οι ΣΣΝ Ελλάδος με την ίδια ένταση και ζέση, θα μπορούσε να αξιοποιηθεί η αξιόλογη προσπάθεια των Υπευθύνων βάσει κριτηρίων που ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ να τους επιτρέπουν το δικαίωμα αίτησης για συμμετοχή στα ΚΕ.ΣΥ. Να σημειωθεί επίσης ότι οι Υπεύθυνοι ΣΣΝ -που δεν αποτελούν ευάριθμη κοινότητα- ουδέποτε έλαβαν επίδομα θέσης, πράγμα που σημαίνει ότι εκτός από το πολυσχιδές έργο τους (με πρόσφυγες, ΑΜΕΑ, παιδιά με μαθησιακές ιδιαιτερότητες και δυσκολίες, μειονότητες και ευάλωτους πληθυσμούς) ήταν και εθελοντές. Ποια η στόχευσή μας ως κοινωνία και ως επαγγελματίες αν δεν εξάρουμε αυτές τις ποιότητες στην ελληνική εκπαίδευση; Αίτημα και αναγκαιότητα, λοιπόν, η αξιοποίησή τους στη νέα δομή του ΚΕ.ΣΥ με συμπερίληψη κριτηρίων που τους αφορούν και δεν τους αποκλείουν.