Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 05 – Στελέχωση των ΠΕ.Κ.Ε.Σ.Σχόλιο του χρήστη ΝΟΜΙΚΟΣ | 19 Μαρτίου 2018, 15:43
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
πολλοί συνάδελφοι αναφέρουν ότι οι σχολικοί σύμβουλοι είναι "παλαιά υλικά" και πρέπει να επιστρέψουν στις τάξεις των σχολείων τους. Να επιστρέψουν οι σχολικοί σύμβουλοι λένε, διότι δεν έχουν να προσφέρουν κάτι καινούργιο. εδώ, ερωτάται το εξής: ποιός επιμόρφωσε τους εκπαιδευτικούς όλα αυτά τα χρόνια; ποιός έσκυψε στα προβλήματά τους οσάκις παρουσιάστηκαν στο σχολείο τους; ποιός έδωσε έστω συμβουλευτικές οδηγίες στον συνάδελφο όταν αντιμετώπιζε πρόβλημα είτε εκ μέρους του σχολείου είτε εκ μέρους της Διεύθυνσης; ο σχολικός σύμβουλος ήταν κοντά του, και για τηνεπιμόρφωση είτε με σεμινάρια, είτε με δειγματικές διδασκαλίες για την στήριξή του και τη προσωπική και επαγγελματική του εξέλιξη. πιστεύω ότι εμείς ως σχολικοί σύμβουλοι δεν είμαστε παλαιά υλικά για να πεταχτούμε, άν δεν επιλεγούμε στις δομές τις νέες, δεν έχομε αντίρρηση να πάμε στην τάξη, είμαστε όλοι εκπαιδευτικοί, υπηρετούντες τον μαθητή μας. υπάρχουν και σύμβουλοι που προσέφεραν τα πάντα, τον ίδιο τους τον εαυτό,την ψυχή τους για το σχολείο και τον συνάδελφο. (το γράφω αυτό, διότι μερικοί συνάδελφοι, ίσως το θεωρούν τιμωρία το να επιστρέψουμε στην τάξη, εξάλλου αφού είναι παλαιό υλικό, και εκεί για μερικούς δε θα είναι οικοδομήσιμο;,λέω...)