Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 22 – Προϋποθέσεις επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Μαρία | 19 Μαρτίου 2018, 19:14
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πάλι πριμ μοριοδότησης όσων υπηρετούν 20 χρόνια... Οι νεότεροι δεν έχουν δικαίωμα να ανταγωνιστούν τους "παλιούς"; Δηλαδή κάποιος που έχει διδακτορικό στη Διοίκηση Οργανισμών και δεύτερο πτυχίο στην Πληροφορική με 10 χρόνια υπηρεσίας (9 μονάδες) και ένας άλλος που δεν έχει ποτέ επιμορφωθεί σε τίποτα αλλά έχει 20 χρόνια διδασκαλίας (10 μονάδες), θα γίνει Διευθυντής ενώ ο πρώτος όχι... Επίσης, γιατί μοριοδοτείται με 10 μονάδε,ς μόνο η 10ετής ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ υπηρεσία και όχι και η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ; Αν δηλαδή κάποιος δίδασκε στην τάξη, αποκόμισε γνώσεις που θα είναι πιο χρήσιμες σε ένα στέλεχος εκπαίδευσης, από κάποιον άλλον π.χ. αποσπασμένο σε φορέα του Υπουργείου Παιδείας ή σε ΑΕΙ/ΤΕΙ που ασκούσε διοικητικό έργο και ήρθε σε επαφή στην πράξη με τεχνογνωσία και αρχές διοίκησης;Νομίζω πως και τα δύο είναι απαραίτητα για ένα στέλεχος εκπαίδευσης: η διδακτική υπηρεσία να μοριοδοτείται γιατί πρέπει τα στελέχη να είναι ενήμερα για το τι συμβαίνει στα σχολεία, αλλά και η εκπαιδευτική να μοριοδοτείται γιατί παρέχει διοικητικές γνώσεις και μάλιστα μέσα από την πράξη, μέσα από δομές και φορείς της εκπαίδευσης.