Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη ΕΛΕΝΗ | 19 Μαρτίου 2018, 22:08
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο εδάφιο 3. β. αα, Διδακτική εμπειρία, θα έπρεπε να συμπεριλαμβάνονται και οι εκπαιδευτικοί που είναι ή ήταν αποσπασμένοι σε ΚΠΕ. Άλλωστε σε εισαγωγικά εδάφια του νομοσχεδίου, η υπηρέτηση σε ΚΠΕ αναγνωρίζεται ως διδακτική (;;;). Δεν έχει νόημα η επιμονή το Υπουργείου να εξαιρεί τα ΚΠΕ, ενώ συσσωρεύει σε αυτό το εδάφιο τόσες πολλές δομές οι οποίες δεν έχουν καν διδακτικό έργο, σε αντίθεση με τους εκπαιδευτικούς των ΚΠΕ, που στο καθηκοντολόγιό τους περιγράφεται επακριβώς εβδομαδιαίο υποχρεωτικό ωράριο! Στο εδάφιο 2. ε. αα. αναφέρει: Αυτοδύναμο διδακτικό έργο σε Α.Ε.Ι. ή στα Τ.Ε.Ι. πριν την υπαγωγή τους στην ανώτατη εκπαίδευση ή στη Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε.: 0,5 μονάδες ανά εξάμηνο. Τί εννοεί ο νομοθέτης με την έκφραση πριν την υπαγωγή τους στην ανώτατη εκπαίδευση; Δημιουργεί ασάφεια και προβλήματα στη μοριοδότηση. Επιπρόσθετα, θα πρέπει να αποσαφηνιστεί ο όρος αυτόνομο διδακτικό έργο (σημαίνει από όσο ξέρω διδασκαλία σε μάθημα που οδηγεί στη λήψη πτυχίου). Ζήσαμε μεγάλες διαφοροποιήσεις και παρερμηνείες με τον όρο αυτό.