Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων ΤεχνολογιώνΣχόλιο του χρήστη PETROS | 20 Μαρτίου 2018, 00:13
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Ένας απόφοιτος σχολής Πληροφορικής ΕΜΠ. Με το νέο μισθολόγιο δεν έχει καμιά διαφορά με τους 3-ετής, 4-ετής απόφοιτους σχολών (εξωτερικού και εσωτερικού). Παλιά δινόταν ένα ΜΚ. Άρα τι 3 τι 4 τι 5 έτη σπουδών το ίδιο είναι; Άρα το ΠΕ 86 είναι ένας μύλος άλεσης ετών σπουδών; Στο νομοσχέδιο που παίζουν ρόλο τα έτη σπουδών; 2. Το καλοκαίρι ψηφίστηκε ένα νομοσχέδιο που θεωρεί κάποια πτυχία ως "ενιαίου και αδιάσπαστου τίτλου σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (Ιntegrated Μaster) ". Αφενός δεν καθορίζει ποιες σχολές υπάγονται, αφετέρου δεν έχουν καμιά οικονομική και διοικητική μοριοδότηση στο παρόν νομοσχέδιο κρίσεων. Άρα είσαστε κάτι ξεχωριστό αλλά δεν σας αποδίδουμε τίποτα από ότι γίνεται στην άλλη Ευρώπη; Τί γίνεται με αυτό; Πώς θα γίνουν κρίσεις με ασαφή τέτοια θέματα; Θα γίνουν χιλιάδες ενστάσεις. 3. Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ όπου το προσωπικό είναι τυπικό στα καθήκοντά του αποτελούν την καρδιά του συστήματος των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση. Είναι παρόντες σε αποκαταστάσεις βλαβών, λύσιμό αποριών, αξιολόγησης εξοπλισμών, επι-μορφωτές είτε σε μικρά είτε μεγάλα ακροατήρια και στα χρόνια της κρίσης έχουν σώσει το σύστημα αποκαθιστώντας βλάβες σε συστήματα κοντά 20 ετών που οι ιδιώτες δεν αναλαμβάνουν και μόλις το δουν προτείνουν αγορά εξ ολοκλήρου vνέου εξοπλισμού και δίνοντας λύσεις λογισμικού ανοικτού κώδικα. 4. Είναι παρόντες εκεί που οι σχολικοί σύμβουλοι λόγω απόστασης και οδοιπορικών ή άλλων λόγων δεν εμφανίζονται παρά μία φορά στα 7 ή 5 ή 3 ή 2 ή 1 χρόνια (κατά περίπτωση) και εκεί να γνωριστούν με τους εκπαιδευτικούς και να τους πουν καλή δύναμη δυστυχώς τις περισσότερες φορές και μετά να εξαφανιστούν (άραγε το ίδιο θα είναι οι περίφημοι συντονιστές εκπαίδευσης;). 5. Όταν τα συστήματα των Πανελλήνιών πάθουν βλάβη μέσα στις εξετάσεις λύνουν το πρόβλημα εκεί που οι εταιρείες που παίρνουν εκατομμύρια για τη συντήρησή τους δεν περνούν ούτε μια φορά στα 10 χρόνια να συντηρήσουν το σύστημα. 6. Γενικά είναι παρόντες και τραβάνε το κάρο με τις ευθύνες και εργασίες που πρέπει να γίνουν αν και πολλές από αυτές ανήκουν σε άλλους αμειβόμενους με επιδόματα που δηλώνουν «δεν γνωρίζω». Δεν έχουν διακοπές (Χριστούγεννα, Πάσχα, καλοκαίρι) τους καλεί η υπηρεσία λόγω ανάγκης χωρίς ποτέ να τους αποδώσει αυτά που προβλέπονται αν φέρεις κάποιον από άδεια. 7. Επισκέπτονται απομακρυσμένες μονάδες χωρίς ούτε ένα ευρώ οδοιπορικά (σε οποιαδήποτε άλλη χώρα μια υπηρεσία σαν τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ θα μπορούσε να είχε ένα όχημα κάποιες μέρες από την Περιφέρεια με αυστηρό έλεγχο των μετακινήσεων) - εδώ έχουν οχήματα άλλες δημόσιες υπηρεσίες που τα κακομεταχειρίζονται και τα παίρνουν το βράδυ σπίτι τους σαν προσωπικά (έρχονται σε γάμους , βαφτίσια, θέατρα, σινεμά με τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα) 8. και έρχεται ένα νομοσχέδιο που λέει τί; ψάχνω έναν ικανό στέλεχος κρινόμενο αυστηρά από επιτροπές Υπουργείου με πτυχία/μεταπτυχιακά/διδακτορικά και επιτροπές Υπουργείου, αλλά δεν του δίνω επίδομα, απαιτώ να ξέρει τα πάντα περί πληροφορικής, να είναι διαθέσιμος σαν γιατρός ανά πάσα ώρα, να κάνει και μάθημα αν χρειάζεται, να πηγαίνει μόνος του επισκέψεις και να κουβαλάει μηχανήματα, να αγοράζει τον εξοπλισμό του ΚΕΠΛΗΝΕΤ μόνος του (τελευταία προμήθεια 2003) και πολλά άλλα ….. και δίπλα του ένας διοικητικός προϊστάμενος τμήματος Πληροφορικής των Διευθύνσεων θα κάνει ένα μικρό κλάσμα από όσα έκαναν τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ τόσα χρόνια και θα παίρνει και επίδομα και πολύ εύκολα θα διώχνει δουλειά από πάνω του λέγοντας "δεν ξέρω – ρωτήστε τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ" και ρίχνοντας τη δουλειά του στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ. 9. Κάποιοι σπούδασαν (Msc/Phd) με έξοδα του Κράτους όντας εκπαιδευτικοί και δεν απέδωσαν πίσω ποτέ αυτά, ούτε παρέμειναν επιστέφοντας 8 χρόνια στην οργανική τους να παράγουν ποιοτικότερο έργο από τους άλλους και να δουλεύουν πιο πολύ σύμφωνα με το ότι αμείβονται πιο πολύ αλλά αμέσως αποσπάστηκαν αλλού. (αν κοιτάξτε γύρω σας σίγουρα θα βρείτε παραδείγματα τέτοια) 10. Πρέπει λοιπόν να τεθούν στόχοι σε κάθε θέση στελέχους και να μετρούνται ποιοτικά και ποσοτικά και να υπάρχει σχεδόν καθημερινός έλεγχος και όχι μια ετήσια έκθεση που ο καθένας μπορεί να γράφει φιλολογίες και μη πραγματικά γεγονότα και φυσικά όχι ο χαμηλά αμειβόμενος να έχει περισσότερους και ποιοτικότερους στόχους από τους υπόλοιπους με τα επιδόματα. Δυστυχώς όμως έχουμε μάλλον άλλο ένα νομοσχέδιο που ψάχνει χαμηλά αμειβόμενους να τραβάνε κουπί (ΚΕΠΛΗΝΕΤ) και άλλους σε θέσεις με επιδόματα αντί να αποδίδουν έργο ποιοτικότερο και να δουλεύουν περισσότερο σύμφωνα με τα χρήματα που παίρνουν , να δηλώνουν «δεν γνωρίζω – ρωτήστε τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ» .