Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 22 – Προϋποθέσεις επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Μαρία | 20 Μαρτίου 2018, 07:11
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η γνώση ξένης γλώσσας είναι υποστηρικτική του έργου του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου και καλώς μοριοδοτείται μα σε καμία όμως περίπτωση δεν θα πρέπει να αποτελεί προσόν αποκλεισμού από τη διαδικασία επιλογής. Είναι το λιγότερο άδικο να τιμωρούνται εκπαιδευτικοί που στα παιδικά τους χρόνια όπου κατακτιέται ευκολότερα μια ξένη γλώσσα δεν είχαν πρόσβαση για οικονομικούς λόγους στην ιδιωτική εκπαίδευση και στην συνέχεια στην επαγγελματική τους διαδρομή επένδυσαν και αφιέρωσαν χρόνο σε άλλα αντικείμενα ποια ουσιαστικά κατά την κρίση τους μη κυνηγώντας μόρια για την κατάκτηση κάποιας θέσης στελέχους.