Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 21 – Πίνακες επιλογής στελεχών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΚΥΡΙΑΚΟΣ | 20 Μαρτίου 2018, 10:54
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επειδή πολύς λόγος γίνεται και όλοι έχουν επικεντρωθεί στο πλαφόν των δύο θητειών, πρέπει να συζητηθεί και το θέμα τι εννοεί ο νομοθέτης στην παράγραφο 3 του άρθρου 30 με το κείμενο: …. δεν επιτρέπεται η επιλογή για τρίτη συναπτή θητεία σε όμοια θέση στελέχους της εκπαίδευσης. Ως όμοιες θέσεις για την εφαρμογή του προηγούμενου εδαφίου νοούνται στο σύνολό τους οι θέσεις των περιπτώσεων της παρ. 2 του άρθρου 21, καθώς και οι θέσεις των περιπτ. α΄ έως γ΄ της παρ. 3 του ίδιου άρθρου, ξεχωριστά για κάθε περίπτωση. Γιατί κάποιοι ισχυρίζονται ότι όμοια θέση είναι πχ του Διευθυντή Σχολικής Μονάδας και του Διευθυντή Εκπαίδευσης, άρα κάποιος που έχει κάνει 2 θητείες σε θέση Διευθυντή σχολικής μονάδας δεν θα μπορεί να κάνει για Διευθυντής Εκπαίδευσης. Δηλαδή κάποιος για να κάνει αίτηση για Διευθυντής Εκπαίδευσης ή για Περιφερειακός Διευθυντής δεν θα πρέπει τουλάχιστον να έχει εμπειρία από άλλη προηγούμενη και μάλιστα κατώτερη θέση ευθύνης? Δεν είναι ουσιαστικά απαραίτητη αυτή η εμπειρία για να ανταπεξέλθει κάποιος σωστά στα αυξημένα καθήκοντα του Περιφερειακού? Θα «πετάξουν» κυριολεκτικά στα βαθιά νερά (σε τέτοιες θέσεις ευθύνης) ανθρώπους που δεν έχουν καν την εμπειρία να έχουν διοικήσει για ένα εύλογο διάστημα μια σχολική μονάδα? Η Διοίκηση ειδικά τα τελευταία χρόνια έχει όλο και περισσότερες απαιτήσεις, οπότε μη διαμαρτυρόμαστε που απαιτούν και οι Διοικητικοί να έχουν δικαίωμα σε αυτές τις θέσεις, τελικά από εκπαιδευτικούς χωρίς εμπειρία που ούτε ένα έγγραφο δεν ξέρουν να διεκπεραιώνουν και αρχίζουν να αντιλαμβάνονται τη γραφειοκρατία της Διοίκησης μετά από αρκετά χρόνια θητείας, γιατί να μην αναλαμβάνουν τις θέσεις αυτές Διοικητικοί και πολύ σωστά να γυρίσουμε όλοι οι εκπαιδευτικοί στις τάξεις μας!