Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Δ.Κ.Φ. | 20 Μαρτίου 2018, 11:37
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι εκπαιδευτικός ΠΕ70 και κατέχω: Διδακτορικό Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης (ΠΤΔΕ), 1ο Μεταπτυχιακό (ΠΤΔΕ), Διδασκαλείο (ΠΤΔΕ), 2ο Μεταπτυχιακό άλλου ΑΕΙ (καθηγητική σχολή), 2ο πτυχίο ΑΕΙ (καθηγητική σχολή), 3ο πτυχίο ΑΕΙ (καθηγητική σχολή). Επίσης, υπήρξα μέλος συγγραφικών ομάδων σε νέο Πρόγραμμα Σπουδών (ΠΣ), αλλά και σε Οδηγό Εκπαιδευτικού (ΟΕ) για το νέο ΠΣ, όπως και Σύμβουλος Προώθησης του νέου ΠΣ. Ερωτήματα: 1. Εφ΄ όσον οι εκπαιδευτικοί ΠΕ70 αποκτούν την επιστημονική και επαγγελματική τους ιδιότητα από ΠΤΔΕ, δεν θα έπρεπε τα διδακτορικά και τα μεταπτυχιακά των ΠΤΔΕ να τύχουν διαφορετικής μεταχείρισης στη μοριοδότηση, από αυτά των άλλων πανεπιστημιακών τμημάτων, όταν πρόκειται για θέση Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου για ΠΕ70; 2. Με την προβλεπόμενη μοριοδότηση (άρθρο 24,2,α) οι τίτλοι σπουδών δίνουν κατ' ανώτατο όριο 9 μονάδες. Άρα στη δική μου περίπτωση, με το Διδακτορικό και το 1ο μεταπτυχιακό, υπερκαλύπτονται. Σε αυτή τη διάσταση, γιατί να μη μου δίνεται η δυνατότητα το Διδασκαλείο (ήταν σχολή μετεκπαίδευσης, κάτι που αποτυπώνεται στους τίτλους που χορηγούσε) να το τοποθετήσω στην Επιμόρφωση (άρθρο 24, 2,δ,αα) μαζί με ΣΕΛΔΕ, ΑΣΠΑΙΤΕ κ.ά. Επίσης, το 2ο μεταπτυχιακό, το 2ο πτυχίο ΑΕΙ και το 3ο πτυχίο ΑΕΙ (είναι σε καθηγητικές σχολές και εμπερικλείουν 10 χρόνια φοίτησης σε ΑΕΙ), γιατί να μην έχω τη δυνατότητα να τα τοποθετήσω στην Επιμόρφωση (άρθρο 24,2,δ,ββ), εκεί όπου υπάρχουν "Βεβαίωση ή πιστοποιητικό ετήσιας επιμόρφωσης ΑΕΙ διάρκειας τουλάχιστον 300 ωρών ή/και εννεάμηνης διάρκειας"; 3.Πως μπορούν να αποτιμηθούν οι ώρες επιμόρφωσης σε εκπαιδευτικούς, αλλά και παρακολούθησης πιλοτικής εφαρμογής νέου ΠΣ σε σχολεία που το εφάρμοζαν πιλοτικά, καθώς με απόφαση του ΙΕΠ υπήρξα Σύμβουλος Προώθησής του. Επίσης, δεν θα έπρεπε να μοριοδοτούνται οι Σύμβουλοι Προώθησης νέων ΠΣ και στον κωδικό του άρθρου 24,3,α, γγ; 4. Εκτός από τη μοριοδότηση για συμμετοχή σε συγγραφή νέου ΠΣ (άρθρο 24, 2,ζ, δδ), δεν θα έπρεπε να μοριοδοτείται και η συμμετοχή σε συγγραφή Οδηγού για τον Εκπαιδευτικό για ΠΣ (αποτελούν διαφορετική ανάθεση έργου από ΙΕΠ, με διαφορετικές συγγραφικές ομάδες);