Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη ΧΡΗΣΤΟΣ | 20 Μαρτίου 2018, 11:37
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Η θέση του Προϊσταμένου ολιγοθέσιου δημοτικού σχολείου ή νηπιαγωγείου δεν περιέχεται στη μοριοδότηση αν και είναι θέση ευθύνης και σε αυτόν τον Νόμο και έτσι δημιουργούνται διακρίσεις ανάμεσα στους δύο κλάδους (νηπιαγωγούς και δασκάλους) της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης . 2. Όσον αφορά στην αποτίμηση των επιστημονικών κριτηρίων (άρθρο 24, παρ. 2), απουσιάζει παντελώς η μοριοδότηση των πιστοποιημένων επιμορφώσεων του ΕΚΔΔΑ (Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης). Οι πιστοποιημένες επιμορφώσεις αυτού του φορέα έχουν μοριοδοτηθεί σε άλλες πολύ απαιτητικές θέσεις π.χ. στις θέσεις συντονιστών εκπαίδευσης εξωτερικού και άρα η παντελής απουσία έστω μιας μικρής μοριοδότησης των πιστοποιημένων επιμορφώσεων του φορέα αποτελεί σημαντική αβλεψία/παράλειψη του νομοσχεδίου που υποβαθμίζει τον φορέα αλλά και τις προσπάθειες επιμόρφωσης και κτήσης ουσιαστικών προσόντων των υποψηφίων. Να μοριοδοτείται λοιπόν και η βεβαίωση πιστοποίησης από το ΕΚΔΔΑ και κυρίως τα Πιστοποιητικά Παιδαγωγικής καθοδήγησης για τις θέσεις των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου και Προϊσταμένων ΚΕΣΥ. 3. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ που προσμετρά 10 μόρια για διδακτική υπηρεσία πέραν των 10 ετών (άρθρο 24, παρ. 3β). Μπορούν να αυξηθούν και πέραν των 12 για τις θέσεις των Περιφερειακών Διευθυντών, Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου, Διευθυντών Εκπαίδευσης και Προϊσταμένων ΚΕΣΥ. ΑΡΚΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΝΔΩΣΕΙ ΣΤΙΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΧΤΕΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ… 4. Θεωρώ ότι είναι μεγάλη αδικία να μοριοδοτείται αθροιστικά με 6 μόρια η κατοχή δεύτερου πτυχίου και Διδασκαλείου ενώ η κατοχή Μεταπτυχιακού και Διδασκαλείου να μοριοδοτείται μόνο με 4,5 μόρια. Πρέπει να αλλάξει οπωσδήποτε αυτό και να ισχύσει αντίστροφα. Η απόκτηση μεταπτυχιακού διπλώματος απαιτεί απείρως περισσότερη και κυρίως ποιοτικότερη προσπάθεια. Διαφορετικά, το Διδασκαλείο μπορεί να δίνει ως ανεξάρτητο 2 μόρια. 5. Είναι μικρή η μοριοδότηση της Ξένης γλώσσας και πρέπει να αυξηθεί τουλάχιστον στα 2,5 μόρια συνολικά για τις θέσεις των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου και Προϊσταμένων ΚΕΣΥ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙ και την τρίτη Ξένη Γλώσσα.