Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 05 – Στελέχωση των ΠΕ.Κ.Ε.Σ.Σχόλιο του χρήστη ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 20 Μαρτίου 2018, 12:16
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
"Κάθε Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου έχει την επιστημονική ευθύνη, για τα θέματα του κλάδου του, του συνόλου των σχολικών μονάδων και Ε.Κ. που υπάγονται στο οικείο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αν στο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. υπηρετούν περισσότεροι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου του ίδιου κλάδου, με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης ......." είναι περιγραφή επαγγέλματος και θέσης αυτό; έχει την επιστημονική ευθύνη; τί σημαίνει αναλυτικά; πολύ γενικόλογο και εύκολα εκφυλίζεται στο ότι "δεν ξέρουν κάν τα σχολεία ότι έχω την ευθύνη - δεν με ψάχνει κανείς..ας πεταχτώ κάπου". Καθημερινό σχέδιο δράσης; που εμφανίζονται; τι κάνουν ως μετρήσιμο έργο κάθε ημέρα; καθημερινά σε ποιές μονάδες δίνουν παρουσία για επίλυση αποριών; τι υποχρέωση έχουν να απαντούν σε ερωτήσεις; να περνούν από τα σχολεία να κάνουν υποδειγματικές διδασκαλίες; δεν βλέπω τίποτα συγκεκριμένο. πώς δίνεται θέση σε κάποιους με ασαφές γενικό πλαίσο και πιθανόν επίδομα; Να περιγραφούν και οι άλλες θέσεις στελεχών έτσι, πχ τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ έχουν την επιστημονική ευθύνη της τεχνικής στήριξης (όχι να την κάνουν) αλλά να καθοδηγούν με λόγια αν τους βρούν στο τηλε΄φωνο... οι υπεύθυνοι ΕΚΦΕ έχουν την επιστημονική ευθύνη της φυσικής στα σχολεία τους κλπ