Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 30 – Θητεία στελεχών και ανάληψη υπηρεσίαςΣχόλιο του χρήστη ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΣΟΦΟΣ | 20 Μαρτίου 2018, 12:10
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Γιατί να εστιάζουμε στον περιορισμό της θητείας ενός στελέχους (ποσότητα – δύο θητείες ) και όχι στην αποτελεσματικότητά του , μέσω της διαρκούς αξιολόγησης ( που ορθώς υπογραμμίζεταικαι στο νομοσχέδιο), ώστε επιτέλους , να επιλέγονται οι καλύτεροι και να αποκλείονται οι μη ικανοί. Αυτό θα έπρεπε να είναι το ζητούμενο . Έτσι θα εδραιωθεί –μέσα από μια έγκυρη αξιολογική κρίση– και ο τόσο σημαντικός ρόλος του Διευθυντή στην εκπαιδευτική –και όχι μόνο– κοινότητα. Είμαι Διευθυντής σε ένα 6/θέσιο και από τις 21 ώρες που εχω σαν υποχρεωτικό ωράριο κάνω τις 12 ώρες από τις οποίες 2 ώρες στο ολοήμερο,έχω δώσει τις ώρες της ευέλικτης ζώνης , Μελέτη Περιβάλ. δηλαδή αυτό περί ανατροφοδότησης δε στέκεται... κάτι άλλο πρέπει να υπάρχει στο πίσω μέρος του μυαλού αυτων που επινόησαν κάτι τέτοιο. Κρίθηκα στα δύο χρόνια της προηγούμενης θητείας μου , απο τον Σύλλογο Διδασκόντων και τώρα διανύω τη δεύτερη θητεία.Από τα 25 χρόνια προυπηρεσίας τα 21 χρόνια τα είχα μέσα στην τάξη(διδακτικά ). Αν λοιπόν η αγωνία σας ήταν τα διδακτικά χρόνια , γιατί δεν διευρύνετε το όριο των διδακτικών ετών , ώστε να έχει τη δυνατότητα κάποιος να θέσει υποψηφιότητα . Γιατί βιαζόμαστε στα 10 χρόνια διδακτικής προυπηρεσίας να επιτρέψουμε σε κάποιον εκπ/κο να είναι υποψήφιο στέλεχος .