Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων ΤεχνολογιώνΣχόλιο του χρήστη Φίλιππος Γιαννακάς | 20 Μαρτίου 2018, 15:51
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δυστυχώς ακόμα και στη σημερινή τους μορφή, τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ, λόγω της υποστελέχωσής τους, δεν μπορούσαν να ανταποκριθούν επαρκώς σε όλες τις ανάγκες για τεχνική υποστήριξη των σχολικών μονάδων. Οι λιγοστοί άνθρωποι που ήταν εκεί, με προσωπικό κόστος αφού έβαζαν χρήματα από την τσέπη τους για τις μετακινήσεις τους, έκαναν υπεράνθρωπες προσπάθειες. Σήμερα, οι ανάγκες των σχολικών μονάδων για τεχνική υποστήριξη δεν είναι ίδιες αλλά βαίνουν ραγδαία αυξανόμενες. Πρώτα είχαμε τα σχολικά εργαστήρια πληροφορικής, μαζί με 2-3 υπολογιστές που είχαν στα γραφεία τους ο Διευθυντής/Υποδιευθυντής, ή ο σύλλογος διδασκόντων. Τώρα, στα περισσότερα σχολεία, σχεδόν σε κάθε τάξη, υπάρχει ένας υπολογιστής. Τα δημοτικά, εκτός από αυτά των «παλαιών» ΕΑΕΠ, δεν είχαν σχολικά εργαστήρια. Τώρα, έχουν και αυτά. Σίγουρα το ότι δημιουργείται και αντίστοιχή δομή σε κάθε διεύθυνση της Α/θμιας είναι θετικό, όμως η στελέχωση των νέων αυτών δομών με περισσότερους έμπειρους εκπαιδευτικούς κρίνεται αναγκαία. Επίσης είναι αναγκαία και η χρηματοδότηση των δομών αυτών, ώστε να μπορούν να αγοράζουν υλικό, για να υποστηρίξουν τις σχολικές μονάδες, γιατί μέχρι τώρα αυτό δεν ήταν εφικτό. Εκτός, αν θέλουν να αυξήσουν την χρηματοδότηση στα σχολεία, μέσω των οποίων θα αγοράζονται τα υλικά τα οποία θα αξιοποιεί η νέα δομή. Όπως και να έχει, η νέα αυτή δομή απαιτεί προσεκτικό σχεδιασμό και αναγκαία υποστήριξη διότι αποτελεί το δεκανίκι των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση. Χάνονται αρκετά χρήματα για την υποστήριξη των μονάδων από εξωτερικούς συνεργάτες, που καλούνται να λύσουν τα προβλήματα στα υπολογιστικά συστήματα και τις διαδικτυακές δομές των σχολείων. Τα χρήματα αυτά ίσως να ήταν λιγότερα αν η δομή αυτή είχε όλα όσα χρειάζονται για να υποστηρίξει επαρκώς τις δομές της εκπαίδευσης.