Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων ΤεχνολογιώνΣχόλιο του χρήστη Κανελλακη Γκολφω | 20 Μαρτίου 2018, 17:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλησπερα σας. Ειμαι αναπληρωτρια για 8η σχολικη χρονια γυριζοντας πολλα μερη ανα την Ελλαδα προκειμενου να ασκησω το λειτουργημα μου. Φετος ειχα την ευκαιρια να επιμορφωθω δωρεαν και ισοτιμα σε εργαλεια χρησιμα του διαδικτυου στα πλαισια των etwinning σεμιναριων που γινονται για ενα εξαμηνο υπο την αιγιδα του ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυκλαδων. Θα σας παρακαλουσα οχι μονο να μην τα κλεισετε αλλα να τα εξελισετε ετσι ωστε να μας επιμορφωνουν δωρεαν και εξαποστασεως για να εχουμε ολοι ισοτιμη προσβαση στην γνωση και στην βελτιωση του εκπαιδευτικου μας εργου στην ταξη και σε αλλα γνωστικα αντικειμενα με θεωρια και εμπρακτα παραδειγματα εφαρμοσιμα στην ταξη ιδιαιτερα στην Ειδικη Αγωγη την ψυχολογια την διαπολιτισμικοτητα και την διοικηση στην εκπαιδευση τομεις που εχουν γινει εμπορευματοποιηση και δεν εχουν στοχο την βελτιωση των ελληνικων δημοσιων σχολειων γιατι σε περιοδους οικονομικης κρισης οποιος-σ δεν του-της περισσευουν τα χρηματα αποκλειεται απο την δυνατοτητα να βοηθησει στο μεγιστο που μπορει τους μαθητες του-της. Η δουλεια που γινεται φετος απο την ΚΕΠΛΗΝΕΤ ΚΥΚΛΑΔΩΝ ειναι αξιεπαινη και χρειαζεται να βρει μιμητες και οχι πορτες κλειστες στην δωρεαν και ισοτιμη μεταλαμπαδευση της γνωσης.....Επομενως ΟΧΙ στην καταργηση τους.