Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων ΤεχνολογιώνΣχόλιο του χρήστη Χρυσάννα Διαμαντή | 20 Μαρτίου 2018, 17:09
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ενώ διατυπώνεται θεωρητικά η σημασία των νεων τεχνολογιών και της καινοτομίας βλέπουμε να υποβαθμίζεται στην πράξη με το να καταργηθουν ένα σημαντικό θεσμό: τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ! Θα μιλήσω για το ΚΕΠΛΗΝΕΤ του Νομού που υπηρετώ: το έργο του ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυκλάδων είναι όχι απλά σημαντικό... έχει αλλάξει τη σκέψη και την πράξη, ως προς τις νέες τεχνολογίες πολύ μεγάλου αριθμού εκπαιδευτικών, δουλευοντας μεθοδικά πολλά χρόνια τώρα! (καμμία σχέση με την επιμόρφωση ΤΠΕ Β επιπέδου). Το υλικό του είναι συγχρονο, ενημερωμένο, αφορά απόλυτα τις παιδαγωγικές διαδικασίες, (αλλά και το διαδικτυακό περιβάλλον των νέων) και το έχει σχεδιαστεί με ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΡΥΘΜΟ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗΣ και ανταπόκρισης σε θέματα εργασιών. Τι θα πει αυτό; Σέβεται τον/την εκπαιδευτικό και το υλικό που προσφέρει παρόλο που είναι πλούσιο και ενημερωμένο είναι ταυτόχρονα και διαχειρίσιμο από τον εργαζόμενο μέσα στην απαιτητική καθημέρινότητα. Γιαυτό και έχει τόση επιτυχία, όλα αυτά τα χρόνια και τόση μεγάλη ανταπόκριση από συμμετοχές και εθελοντές συντονιστές. Είναι μεγάλο λάθος να καταργηθεί ο θεσμός και να αντικατασταθεί απο τι; από ένα ατομο σε κάθε Δ/νση; Αυτό είναι το εκπαιδευτικό όραμα για τις νέες τεχνολογίες και την καινοτομία στην πράξη;