Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Θάνος | 20 Μαρτίου 2018, 18:12
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σύμφωνα με το σχέδιο Νόμου, ο βασικότερος ρόλος των ΠΕ.Κ.Ε.Σ. είναι ο εκπαιδευτικός και επιστημονικός σχεδιασμός όλων των σχολικών μονάδων και κέντρων της περιοχής ευθύνης τους, η συνεργασία με τα ΑΕΙ και άλλους επιστημονικούς φορείς, η αξιολόγηση του παραγόμενου έργου καθώς και η ενσωμάτωση σύγχρονων επιστημονικών εργαλείων στην εκπαιδευτική πράξη. 1η παρατήρηση. Στο Άρθρο 24 περί 'Αποτίμησης κριτηρίων επιλογής' η μόνη ουσιαστική μοριοδότηση που αντιστοιχεί σε ενεργητικό επιστημονικό έργο του υποψηφίου που να αποδεικνύει τη δυνατότητα του υποψηφίου να οργανώνει και αξιολογεί επιστημονικές δράσεις και όχι απλά συμμετοχή σε επιμορφωτικές δράσεις είναι 2,5 μονάδες στην παρ. ζ) επί του συνόλου των 17 μονάδων του κριτηρίου της επιστημονικής συγκρότησης. Ως εκ τούτου η επιστημονική εργασία-συγγραφή (15% επί του συνόλου) δεν δύναται να αποτελέσει ικανή μοριοδότηση για αξιόπιστη αξιολόγηση της συνολικής επιστημονικής επάρκειας του υποψηφίου και κυρίως οι υποπαράγραφοι ζ)ββ) και ζ)γγ). Επιπροσθέτως στις παραγράφους ζ)ββ) και ζ)γγ) πρέπει να διαχωριστούν τα επιστημονικά περιοδικά και τα πρακτικά συνεδρίων και να γίνουν αποδεκτά μόνο όσα έχουν κριθεί με σύστημα κριτών και ειδικά για τα περιοδικά να είναι τουλάχιστον ενός συγκεκριμένου impact factor (πχ. >2). Προτείνεται αναλογική αύξηση τουλάχιστον στο 70% της συνολικής επιστημονικής συγκρότησης με έλεγχο των συστημάτων κρίσης των δημοσιεύσεων. 2η παρατήρηση. Δεν μοριοδοτείται στην επιστημονική επάρκεια η μεταδιδακτορική έρευνα του υποψηφίου, που αποτελεί απόδειξη της εφαρμοσμένης και συνεχιζόμενης επιστημονικής επάρκειας του υποψηφίου και της σημαντικότητα της παραγόμενης έρευνας. Προτείνονται 2,5 Μονάδες για κάθε χρόνο μεταδιδακτορικής έρευνας με μέγιστο τις 5 Μονάδες. Συμπερασματικά, στο παρόν σχέδιο Νόμου το διεθνές επιστημονικό έργο ενός υποψηφίου που θα μπορεί να υποστηρίξει αποτελεσματικά τη λειτουργία των ΠΕ.Κ.Ε.Σ., δεν έχει αναλογική μοριοδότηση σε σχέση με την πιστοποίηση ξένης γλώσσας, η μια ετήσια επιμόρφωση κλπ.