Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 20 Μαρτίου 2018, 18:27
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1)Βασική ένσταση η σχεδόν εξίσωση του διδασκαλείου με το μεταπτυχιακό. 3 εναντίον 3,5…Ένας θεσμός που έχει καταργηθεί,που δεν είχαν δικαίωμα συμμετοχής όλοι οι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και που σε βαθμό δυσκολίας και ποιότητας δεν είχε καμία σχέση με ένα μεταπτυχιακό.Επίσης είναι δυνατόν το διδασκαλείο να το εξισώνετε με ένα δεύτερο πτυχίο?!!! 1 μόριο θα ήταν αρκετό.Να ξέρετε επίσης ότι είχε συζητηθεί πολύ αρνητικά το γεγονός ότι είχατε δεχτεί έντονες πιέσεις από τους ΠΕ70 για να το εξισώσετε με το μεταπτυχιακό.2)Απαράδεκτα μικρή ψαλίδα μεταξύ των επιπέδων των ξένων γλωσσών.0,8 με 1,00!!!.Η διαφορά έπρεπε να είναι τουλάχιστον 0,603)Απουσιάζει η πριμοδότηση των σχετικών με την οργάνωση και διοικηση της εκπαίδευσης μεταπτυχιακων. Τα συγκεκριμένα παράγουν γνώσεις και έτοιμα στελέχη.Είναι απαράδεκτο να αναζητείτε στελέχη και να μην πριμοδοτείτε την εξειδικευμένη γνώση.4)Υπερβολικά μεγάλη η μοριοδότηση της διδακτικής προυπηρεσίας.10 μόρια για κάθε χρόνο πάνω από τα 10 και συνολικά 10!!! Φωτογραφικά ευνοεί τους «μαθουσάλες»της εκπαίδευσης και αποκλείει νεότερους και ικανούς.0,5 για κάθε έτος πάνω απ τα 8 και συνολικά 4 θα ήταν αρκετό. Σας ευχαριστώ