Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων ΤεχνολογιώνΣχόλιο του χρήστη Κατσιμεντέ Λίνα | 20 Μαρτίου 2018, 19:25
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα είναι μεγάλο ατύχημα και πλήγμα για τη δημόσια εκπαίδευση, τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς, η κατάργηση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Οι περισσότεροι των τωρινών Υπευθύνων και Τεχνικών Υπευθύνων ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. είναι σε αυτή τη θέση πολλά χρόνια με τεράστια εμπειρία και προσφορά στις σχολικές μονάδες, αλλά και στις Δ/νσεις Εκπ/σης, που αφορά στη δικτύωση οπτικών ινών, δημιουργία συστημάτων και προγραμμάτων μηχανογράφησης, βάσεις δεδομένων, ηλεκτρονικό πρωτόκολλο κ.α. Όσοι έχουμε υπηρετήσει, από όποια θέση στις Δ/νσεις Εκπ/σεις αναγνωρίζουμε την πολύτιμη προσφορά των συναδέλφων των ΚΕΠΛΗΝΕΤ στην λειτουργία των Διοικητικών Υπηρεσιών των Δ/νσεων και την προσφορά τους στις σχολικές μονάδες. Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ αποτελούν και πρέπει να αποτελούν αυτόνομες, καλά στελεχωμένες υπηρεσίες, που θα συνεχίσουν να προσφέρουν λύσεις, τεχνογνωσία, ιδέες και επιμόρφωση. Οι ΤΠΕ αποτελούν το παρόν και το μέλλον στην εκπαίδευση και δεν είναι απλά αναγκαίες οι υπηρεσίες ΚΕΠΛΗΝΕΤ αλλά αδιαμφισβήτητα απαραίτητες. Από την άλλη, δεν είναι δυνατόν να εξαρτάται η δημόσια εκπαίδευση από ιδιώτες που επιδιώκουν συνήθως το κέρδος και την εξυπηρέτηση των δικών τους συμφερόντων και κανένα ενδιαφέρον δεν έχουν για την εκπαίδευση και τους ανθρώπους της. Θα αναμέναμε τη στήριξη και τη διαφύλαξη της δημόσιας εκπαίδευσης και των δομών της καθώς και την ενίσχυση του ρόλου τους, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για υπηρεσίες όπως τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ ή τα ΚΕΔΔΥ. Ας ελπίσουμε ότι η δημόσια διαβούλευση, θα καταφέρει να πείσει όσους δεν ζουν στο σχολικό χώρο αλλά τον βλέπουν από ψηλά, για την ανάγκη ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ των ΚΕΠΛΗΝΕΤ και τη στελέχωσή τους, ώστε να ελπίζουμε στην αναβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης και όχι στην υποβάθμισή της.