Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων ΤεχνολογιώνΣχόλιο του χρήστη Μάριος Ξένος | 20 Μαρτίου 2018, 19:44
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ λόγω της πολυεπίπεδης συνεισφοράς τους στο εκπαιδευτικό έργο, πρέπει να στελεχώνονται με εκπαιδευτικούς που και γνωρίζουν και επιθυμούν να βοηθήσουν ο καθένας σε κάθε διαφορετικό τομέα. Πρόκειται για μια δομή που χρειάζεται πολυάριθμο προσωπικό και σε καμια περιπτωση 1-2 εκπαιδευτικούς. Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ έχουν, μπορούν να έχουν ή πρέπει να έχουν τους παρακάτω ρόλους: α) Τεχνική υποστήριξη. Γνωρίζουν σε τοπικό επίπεδο τις ανάγκες και τις ιδιομορφίες των σχολείων και μπορούν να δίνουν φθηνές λύσεις σε εξοπλισμό β) Διοικητική υποστήριξη. Υποστηρίζουν τις διευθύνσεις και τις τοπικές υπηρεσίες με ειδικό λογισμικό και υλικό που πολυ συχνά φτιάχνουν τα ίδια τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ γ) Υποστήριξη εκπαιδευτικού έργου. Μπορούν να υποστηρίζουν τους εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων σε θέματα εκπαιδευτικών λογισμικών και αξιοποίησης τους στην τάξη σε συνεργασία με τους αντίστοιχους Σχολ. Συμβούλους. δ) Επιμορφωτικό έργο. Πραγματοποιούν (ή τουλάχιστον μπορούν να το κάνουν) ενημέρωσεις, ημερίδες, επιμορφώσεις εκπαιδευτικών ανάλογα με τις τοπικές ανάγκες ώστε οι εκπαιδευτικοί να παραμένουν ενημερωμένοι για τις τρέχουσες ψηφιακές τεχνολογίες χωρίς να απαιτείται κεντρική και γενική επιμόρφωση. ε) Συμβουλευτική υποστήριξη. Συμβουλεύουν και καθοδηγούν τις σχολικές μονάδες σε θέματα προμήθειας και συντήρησης ψηφιακών συσκευών χωρίς να υποκινούνται ή να καθοδηγούνται από ιδιωτικά συμφέροντα. Ακόμη και αν η απλή τεχνική υποστήριξη γίνεται ή θέλουμε να γίνει από ιδιωτικές εταιρίες, τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ διασφαλίζουν την ποιότητα, την οικονομία και την συνέχεια εύρυθμης λειτουργίας των ψηφιακών δομών. Αν μάλιστα τα τεχνικά θέματα λυθούν με κάποια άλλη δομή, τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ μπορούν να επικεντρωθούν, ενισχυμένα σε προσωπικό, σε όλους τους άλλους ρόλους τους και να αποτελέσουν τον τοπικό "διευκολυντή" για όλες τις σύγχρονες εκπαιδευτικές μεθόδους και τεχνικές.