Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Άννα | 20 Μαρτίου 2018, 19:10
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1.Το Διδασκαλείο ΔΕΝ πρέπει να μοριοδοτείται επειδή δεν είχαν πρόσβαση σε αυτό οι εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Στα Διδασκαλεία είχαν πρόσβαση μόνο οι εκπαιδευτικοί ΠΕ70. Έτσι ξεκινούν ήδη με +3 μόρια έναντι των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Καταπατείται η αρχή της ισότητας μεταξύ των υποψηφίων. Επιπλέον εδώ και κάποια χρόνια τα Διδασκαλεία έχουν σταματήσει τη λειτουργία τους, επομένως οι νεότεροι εκπαιδευτικοί ΠΕ70 δεν μπορούν να αποκτήσουν αυτά τα 3 μόρια. Όσοι έχουν φοιτήσει στο Διδασκαλείο, κατείχαν θέση στη δημόσια εκπαίδευση και ελάμβαναν κανονικά το μισθό τους (εκπαιδευτική άδεια). Αυτό δεν ισχύει πλέον. Πρέπει να αρθεί άμεσα αυτή η ανισότητα και να διεκδικήσουν και οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων ισότιμα με τους εκπαιδευτικούς ΠΕ70 θέσεις στελεχών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. 2. Για τις γνώσεις ΤΠΕ να ισχύουν όλα τα πτυχία / διπλώματα/ επιμορφώσεις που αναγνωρίζει ο ΑΣΕΠ και όχι μόνο η Β επιπέδου που μπορούν να έχουν μόνο όσοι έχουν κληρωθεί. Είναι απαράδεκτο η μοριοδότηση για γνώσεις ΤΠΕ ουσιαστικά να στηρίζεται σε κλήρωση!!!