Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 22 – Προϋποθέσεις επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Χριστίνα Κοφίνη | 20 Μαρτίου 2018, 20:00
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το άρθρο 22 παρ.3 δημιουργεί μεγάλες αδικίες και ανισότητες στα υποψήφια στελέχη αφού θέτει ως κριτηριο γιά τη συμμετοχή στη διαδικασία το πιστοποιητικό γλωσσομαθειας. Οι θιγόμενοι έχουν ως μόνη επιλογή δικαίωσης την προσφυγή στο Συμβούλιο Επικρατείας. Συγκεκριμένα πολλοί υποψήφιοι άνω των πενήντα μπορεί να διαθέτουν κολλεγιακά πιστοποιητικά γλωσσομάθειας, αφού στην εποχή τους δεν υπήρχε η δυνατότητα πιστοποίησης με πτυχία που τώρα αναγνωρίζονται. Θα αποκλειστούν λοιπόν από τη διαδικασία ενώ θα διαθέτουν σημαντικές επιστημονικές περγαμηνές, και ενδεχομένως άριστη γνώση ξένης γλώσσας. Θα δημιουργηθούν όμως και 2 κατηγορίες υποψήφιων στελεχών. Όλοι οι υπόλοιποι για τους οποίους δε θα χρειάζεται ως προαπατούμενο η γλωσσομάθεια και από την άλλη οι υποψήφιοι συντονιστές εκπαιδευτικού έργου. Πρέπει να αποσυρθεί το προαπαιτούμενο της γλωσσομάθειας, ώστε να εξαλειφθούν οι παθογένειες για τις οποίες έγινε λόγος.