Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων ΤεχνολογιώνΣχόλιο του χρήστη Απολλωνία Ξενοπούλου | 20 Μαρτίου 2018, 21:54
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στηρίζουμε απόλυτα τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ, η καθιέρωση των οποίων αποτέλεσε για την πολιτεία μια πρακτική με την οποία, με ελάχιστο κόστος, ανταποκρίθηκε και ανταποκρίνεται σε πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης και εισήγαγε νεωτερισμούς και καινοτομίες που ορισμένες αποτελούν τα μοναδικά φωτεινά σημάδια μέσα στη χρόνια κρίση του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Θα μπορούσα να παραθέσω "λόγιες" επισημάνσεις, παρατηρήσεις, προτάσεις κ.λ.π.κ.λ.π. αλλά θα αναφέρω το σημαντικότερο για εμάς τους "δημόσιους λειτουργούς"που το διαπίστωσα για πολλοστή στο σεμινάριο e-twinning 2017 που υλοποιεί το ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Κυκλάδων : ΠΛΗΡΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ, ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΕΜΨΥΧΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ. Η Λύση λοιπόν είναι απλή: ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΩΝ δομών των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.