Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων ΤεχνολογιώνΣχόλιο του χρήστη Βασιλική Αθανασιάδη Καραούσογλου | 20 Μαρτίου 2018, 21:17
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
"Άρθρο 14 Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών 1. Σε κάθε Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αποσπάται με τριετή θητεία, ύστερα από επιλογή σύμφωνα με την υπουργική απόφαση της περίπτ. ε΄ της παρ. 1 του άρθρου 18, ένας εκπαιδευτικός του κλάδου ΠΕ 86, με οργανική θέση στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης, ως Υπεύθυνος Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών, για την τεχνική υποστήριξη και την εφαρμογή της πληροφορικής και των νέων τεχνολογιών στις σχολικές μονάδες και Ε.Κ............ 2. Υποψήφιοι .......... 3. Οι Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών τοποθετούνται στα Τμήματα Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών των οικείων Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, υπάγονται διοικητικά στους προϊσταμένους των Τμημάτων αυτών και καθοδηγούνται για την άσκηση του εκπαιδευτικού και επιστημονικού τους έργου από τον Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου του κλάδου ΠΕ 86 του οικείου ΠΕ.Κ.Ε.Σ." Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/ti-provlepetai-gia-toys-kathigites-pliroforikis-sto-neo-shedio-nomoy-toy#ixzz5AJk5VGFb ΕΠΙΣΗΣ: Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/ypoyrgeio-paideias/ypoyrgeio-paideias-nomoshedio-me-tin-eniaiopoiisi-ton-kladon-kai-ton#ixzz5AJdhBy3G ΠΕ12.13 ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΩΝ, ΠΕ14.05 ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ & ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΠΕ18.16 ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Και ρωτώ εγώ. Τι σχέση έχουν οι περιβαλλοντολόγοι, δασολόγοι δασοπόνοι με την τεχνική υποστήριξη και την εφαρμογή της πληροφορικής και των νέων τεχνολογιών στις σχολικές μονάδες; Έτσι αναμορφώνουμε τις δομές; Και για να μη παρεξηγηθώ... Δεν έχω κανένα πρόβλημα με καμία ειδικότητα εκπαιδευτικού (άλλωστε σαν ειδικότητα ΠΕ15 που είμαι, έχω δεχτεί αρκετές επιθέσεις από άλλες ειδικότητες) αρκεί το επιστημονικό του υπόβαθρο να έχει σχέση με τα αντικείμενα της θέσης του. Και είμαι σίγουρη ότι όσες επιμορφώσεις και αν έχουν κάνει και όσα μεταπτυχιακά και αν έχουν πάρει, δεν είναι δυνατόν να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις των ΚΕΠΛΗΝΕΤ που τους ευχαριστούμε για όσα μέχρι τώρα πρόσφεραν στα σχολεία μας αφιλοκερδώς και με σκληρή δουλειά πέραν του ωραρίου τους. Παρεμπιπτόντως, για δείτε λίγο και τις ενοποιημένες ειδικότητες που προωθούν; Πολλά τα ερωτηματικά.... Θα υπάρξουν επιμορφώσεις για να είμαστε επαρκείς στα νέα μας γνωστικά αντικείμενα που θα κληθούμε να διδάξουμε; Για να μην κάνουνε διορισμούς ενοποιούν ειδικότητες γιατί αυτό βολεύει....