Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Τάσος Μ. | 20 Μαρτίου 2018, 21:03
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αναφέρομαι στην μοριοδότηση των μεταπτυχιακών / διδακτορικών αναφορικά με τις θέσεις συντονιστών εκπαιδευτικού έργου. Θεωρώ ότι πρέπει να υπάρξει σαφής διαφοροποίηση μοριοδότησης υπέρ όσων κατέχουν μεταπτυχιακό / διδακτορικό τίτλο σχετικό με την διδακτική των σχολικών αντικειμένων ή την επαγγελματική εξέλιξη των εκπαιδευτικών, μιας και το έργο των συντονιστών εκπαιδευτικού έργου είναι: (α) να υποστηρίζουν τους εκπαιδευτικούς στο πώς να διδάσκουν τα μαθήματά τους (β) να διαγιγνώσκουν τις επιμορφωτικές τους ανάγκες, (γ) να τους βοηθούν να εξελίσσονται επαγγελματικά, (δ) να συντονίζουν την όλη προσπάθεια με στόχο την προαγωγή της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Η εμπειρία του παρελθόντος έχει δείξει ότι κατέχοντες μεταπτυχιακούς τίτλους άσχετους με τη διδακτική / παιδαγωγική / επαγγελματική εξέλιξη των εκπαιδευτικών (λ.χ. στην αρχαία ελληνική μετρική), είχαν αναλάβει το έργο του σχολικού συμβούλου χωρίς να είναι σε θέση να κατανοήσουν και να παρέμβουν υποστηρικτικά στο έργο των εκπαιδευτικών και να εκπληρώνουν με επιφανειακό τρόπο τα καθήκοντά τους. Εάν λοιπόν αναγνωρίσουμε την ανάγκη ο/η συντονιστής/τρια του εκπαιδευτικού έργου να αποτελέσει πυλώνα εκπαιδευτικής ανανέωσης και υποστήριξης με σύγχρονους όρους και λογικές, οφείλουμε να πριμοδοτήσουμε εκείνον/η που έχει τη γνώση (μέσα από τις σπουδές του/της) να το κάνει.