• Σχόλιο του χρήστη 'Διομήδης' | 20 Μαρτίου 2018, 23:03

    Μερικές σκέψεις που εκτιμώ ότι μπορούν να βοηθήσουν: 1. Γέμισε η εκπαίδευση με πτυχία, μεταπτυχιακά και διδακτορικά παντελώς άσχετα με τη διδακτική πράξη ή τη διοίκηση (Πχ πτυχίο ΤΕΙ Δομικών Έργων, μεταπτυχιακό στον Υπαρξισμό ή διδακτορικό στον βίο του τάδε μητροπολίτη). Αποτέλεσμα;να έχουμε Συμβούλους με "βαριά" χαρτιά, αλλά και με άγνοια της διδακτικής και παιδαγωγικής. Δεν θα έπρεπε κάποτε να μπει η συνάφεια στους τίτλους σπουδών; Είναι τόσο απλό και τόσο δίκαιο! 2. Ως προς το συγγραφικό έργο, για ποιο λόγο δεν προβλέπεται η μοριοδότηση συγγραφής βιβλίων παιδαγωγικού-διδακτικού περιεχομένου, παρά μόνο συγγραφής διδακτικών εγχειριδίων; Γιατί αυτός ο περιορισμός; Οι επιτροπές αξιολόγησης συγγραφικού έργου μπορούν πολύ εύκολα να αξιολογήσουν την επιστημονικότητα ενός συγγράμματος και να μοριοδοτήσουν τον συγγραφέα-εκπαιδευτικό.