Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων ΤεχνολογιώνΣχόλιο του χρήστη Κώτση Α. | 21 Μαρτίου 2018, 08:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Είναι δυνατόν να υπάρχει ΕΝΑΣ εκπαιδευτικός σε κάθε Διεύθυνση για την "τεχνική υποστήριξη και την εφαρμογή της πληροφορικής και των νέων τεχνολογιών στις σχολικές μονάδες και Ε.Κ.", όπως λέτε; Ένας εκπαιδευτικός για ποιο απ' όλα; Για την τηλεφωνική υποστήριξη, την επιτόπια υποστήριξη, την επισκευή, την επιμόρφωση, το ίντερνετ, τα εργαστήρια κ.ο.κ. όλων των σχολικών μονάδων της Διεύθυνσης; Δεν μπορώ να φανταστώ πώς μπορεί ένα άτομο να αναλάβει να κάνει όλες τις δουλειές, που συνεπάγεται η θέση αυτή, σε 100 π.χ. σχολεία, που ανήκουν σε μια Διεύθυνση εκπαίδευσης. Έχοντας δουλέψει σε σχολεία των Κυκλάδων για κάποια χρόνια, γνωρίζω το έργο που έχει κάνει το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυκλάδων σε θέματα τεχνικής υποστήριξης των σχολείων και επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών. Το να υποστηρίζεις τεχνικά όλα τα σχολεία στα νησιά των Κυκλάδων (τηλεφωνικά και επιτόπια, ακόμα και σε απομακρυσμένα νησιά), να επισκευάζεις τους υπολογιστές τους, να στήνεις δίκτυα, να επιμορφώνεις 2.000 εκπαιδευτικούς κάθε χρόνο, Θεωρώ ότι είναι τουλάχιστον απίθανο να γίνεται από ένα μόνο άτομο. 2. Ο Υπεύθυνος αυτός εκπαιδευτικός, που θα κάνει όλη τη δουλειά στα σχολεία, θα υπάγεται στον προϊστάμενο του Τμήματος Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών της Διεύθυνσης, που μπορεί να είναι και Διοικητικός Δ.Ε. Πληροφορικής(όπως είδαμε τις τελευταίες μέρες να συμβαίνει);