Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 25 – Αρμόδια όργανα και διαδικασία επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Υρώ | 21 Μαρτίου 2018, 09:08
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συμφωνώ με τον Konstantinos και όπως έχω ξαναπεί σε άλλο σημείο της διαβούλευσης η θέση του υποδιευθυντή σχολικής μονάδας θα πρέπει να αναβαθμιστεί ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Δεν είναι δυνατόν να γίνεται κάποιος διευθυντής, χωρίς να έχει θητεύσει ως υποδιευθυντής πρώτα. Όπως έχω ήδη επισημάνει στο εξωτερικό, όπως και στην Κύπρο, για να θέσεις υποψηφιότητα για διευθυντής σχολείου, θεωρείται ως προϋπόθεση ότι έχεις υπηρετήσει ως υποδιευθυντής και οι επιλογές υποδιευθυντών γίνονται με τον ίδιο τρόπο, όπως και οι επιλογές των διευθυντών. Ο σύλλογος διδασκόντων και οι συνδικαλιστικοί φορείς δεν θα πρέπει να εμπλέκονται σε αυτές τις διαδικασίες, διότι υπάρχει κίνδυνος τα αποτελέσματα να χαρακτηριστούν ως μη αξιοκρατικά και να υπάρχουν προσφυγές πάλι δυσαρεστημένω υποψήφιων διευθυντών. Ειδικά, το θέμα των ανωνύμων συμπληρωμένων ερωτηματολογίων αξιολόγησης του υποψηφίου από το σύλλογο διδασκόντων, θεωρώ πως έιναι ιδιαιτέρως προβληματικό, καθώς τα κριτήρια κρίσης του υποψηφίου είναι καθαρά προσωπικά και καθόλου αντικειμενικά.