• Σχόλιο του χρήστη 'm' | 21 Μαρτίου 2018, 09:41

    Καταργείτε τα ΚεΠληΝεΤ,δηλαδή την πετυχημένη δομή που τόσα χρόνια σηκώνει το βάρος της τεχνικής στήριξης των σχολικών μονάδων και που μέρος του έργου τους αποτυπώνεται ποσοτικά στο helpdesk.sch.gr. Ακυρώνετε προσωπικό εξειδικευμένο με επιμορφώσεις, αλλά και πολυετή εμπειρία στο αντικείμενο, με σκοπό να το αντικαταστήσετε με τι; Το ένα άτομο ανά Δ/νση δεν επαρκεί επ'ουδενί για την υποστήριξη των σχολείων ενός νομού. Ζητάτε 5 ετή διδακτική προϋπηρεσία σε σχολικές μονάδες ή ΕΚ, ενώ στην προκήρυξη των Κεπληνετ του 2012 αναγραφόταν πως η υπηρεσία εκεί θα προσμετράται και ως διδακτική προϋπηρεσία. Τι έχετε κατά νου για την τεχνική στήριξη των σχολικών μονάδων της επικράτειας; Να μετακυλήσετε το κόστος στις σχολικές μονάδες, αναγκάζοντας τους Δ/ντες να "παρακαλάνε" τους δημάρχους ή/και τους γονείς; Γνωρίζετε πόσες φορές έρχονται υπολογιστές στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ για επισκευή, όπου στο εργαστήριο διαπιστώνεται πως δεν έχουν κάτι σοβαρό και με μικρές παρεμβάσεις (αλλαγή ρυθμίσεων κλπ) αποκαθίσταται η λειτουργία τους και επιστρέφουν στα σχολεία; Γνωρίζετε πόσες φορές επισκευάζονται υπολογιστές στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ με μεταχειρισμένα ανταλλακτικά από παλαιότερους υπολογιστές; Νομίζετε πως ο ιδιώτης που θα αναλάβει την υποστήριξη ενός σχολείου θα τα κάνει όλα αυτά; Νομίζετε πως λειτουργήσει με γνώμονα το συμφέρον του σχολείου; Φυσικά και όχι με αποτέλεσμα το συνολικό κόστος της τεχνικής στήριξης κυριολεκτικά να εκτοξευτεί. Και κάτι τελευταίο, αλήθεια σχετικά με τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα ενός σχολείου που είναι καταχωρημένα σε Η/Υ (στοιχεία μαθητών,βαθμοί, κωδικοί ΠΣΔ,κωδικοί myschool,e-mail) τι έχετε κάτα νου; Να είναι προσβάσιμα στον κάθε ιδιώτη που πηγαίνει για τεχνική υποστήριξη;