Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων ΤεχνολογιώνΣχόλιο του χρήστη Ατματζίδου Αικατερίνη | 21 Μαρτίου 2018, 10:02
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κι ενώ η πληροφορική στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση μέσω των υποστηρικτικών δομών δέχεται πλήγμα από τις προτεινόμενες αλλαγές τεράστιες αλλαγές θα συμβούν στο μέλλον σχετικές με την πληροφορική. Ενδεικτικά: "Κορυφαία εξέλιξη της εποχής μας η τεχνητή νοημοσύνη, η οποία, ενδεχομένως, την προσεχή εικοσαετία θα συγκρουσθεί και με την βιολογική νοημοσύνη –φαινόμενο τεράστιας σημασίας, που ήδη απασχολεί επιστήμονες, στοχαστές, οικονομολόγους και κάποιους πολιτικούς... Κι εμείς θα καλωσορίσουμε την 4η Βιομηχανική Επανάσταση, την εποχή των καινούργιων εκθεμάτων, επιτευγμάτων και ανατροπών" με την κατάργηση δομών όπως αυτή των ΚΕΠΛΗΝΕΤ αντί να αυξήσουμε και να σχεδιάσουμε μεγαλύτερη βοήθεια και να υποστηρίξουμε με ευρύτερη επιμόρφωση τους μαχόμενους εκπαιδευτικούς επεκτείνοντας τον ρόλο που μέχρι σήμερα είχε η δομή αυτή στην εκπαίδευση. "Τα ερχόμενα πέντε-δέκα χρόνια, η καινούργια τεχνολογία θα αναστατώσει τις πιο παραδοσιακές βιομηχανίες. «Το 2030 οι υπολογιστές θα γίνουν πιο έξυπνοι από τους ανθρώπους», υποστηρίζει ο βιολόγος Ρενώ Αλεξάντερ.Οι παραδοσιακές εταιρείες αυτοκινήτων δοκιμάζουν την εξελικτική προσέγγιση και απλώς κατασκευάζουν ένα καλύτερο αυτοκίνητο, ενώ εταιρείες τεχνολογίας όπως η Tesla, η Apple, η Google, θα έχουν επαναστατική προσέγγιση και θα κατασκευάσουν έναν υπολογιστή με ρόδες. Πολλοί μηχανικοί από την Volkswagen και την Audi είναι απολύτως τρομοκρατημένοι από την Tesla. " Κι εμείς οι εκπαιδευτικοί της τάξης, θα κληθούμε να υποστηρίξουμε τα όνειρα των μαθητών μας και να κατευθύνουμε τις σπουδές τους χωρίς την πολύτιμη βοήθεια της ήδη μικρής στο πλήθος ομάδας ΚΕΠΛΗΝΕΤ που αντιστοιχεί στην σχολική μας μονάδα, αντί να αυξήσουμε το δυναμικό αυτών των δομών όπως απαιτούν οι ανάγκες του σήμερα αλλά κυρίως οι ανάγκες του αύριο που έρχεται με ιλιγγιώδη ταχύτητα για να αλλάξει τα δεδομένα στην εκπαίδευση και στην εργασία! Στοιχειώδης γνώση των αλλαγών που έρχονται αβίαστα οδηγούν στην πρόταση για: Αύξηση των αρμοδιοτήτων και επέκταση του ρόλου του ΚΕΠΛΗΝΕΤ, αξιοποίηση των υπαρχόντων έργων που έχουν γίνει μέχρι σήμερα, υποστήριξη στον μάχιμο εκπαιδευτικό της τάξης με ευέλικτες δομές συνεχούς επιμόρφωσης και υποστήριξης στο δύσκολο καθημερινό αγώνα στην τάξη.